Niesamowicie dynamiczny i cichy silnik jak na początek lat 90. Po prostu cudo techniki. W tej wersji jest to silnik, do którego nie można tylko dopuszczać polskich konowałów i nic się nie powinno zepsuć samo.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja.
5,0
Układ jezdny
Chodzi oczywiście o komfort jazdy. Jest to okupione wytrzymałością, ale na polskich drogach nawet czołg się psuje. W moim modelu są jeszcze orginalne, nitowane swożnie dolne. Nie zamierzam ich zmieniać jeszcze. Przez śpiących policjantów przemykam przy prędkości 40 km/h bez żadnych nudności i bez nurkowania.
Komfort
5,0
Widoczność
To auto praktycznie nie posiada martwych punktów przy właściwym ustawieniu lusterek i foteli.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i nic niczego nie zasłania. Młodzi dizajnerzy powinni ten model przerabiać na studiach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2-3 minuty i mamy żar tropików w zimie. W lecie nawet bez klimatyzacji, po krótkim czasie nadmuchiwania powietrza mamy przyjemny "chłód" i możemy jechać w temperaturze otoczenia. Mi tu klimatyzacji nie brakuje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kiedyś przewoziłem tym pralkę i lodówkę jednocześnie. CZAD :)
4,0
Wyciszenie
No standardy wyciszenia poszły do góry od czasu produkcji tego auta, ale i tak jest bardzo ciche.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No niestety. Ale jak przyrównać do czołgu ....
Jak ktoś chce tanie auto w eksploatacji, to z komfortem musi się pożegnać.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak to w starych autach. Zawsze coś padnie, ale nie demonizowałbym problemu. W nowych autach częstoteż lecą drobiazgi. Jeśli chodzi o elektrykę, to jest najlepiej wykonana ze wszystkich z jakimi miałem doczynienia. Podczas powodzi w Gdańsku, byłem jednym z niewielu użytkowników dróg, którym woda straszna nie była.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nic nie padło i miejmy nadzieję, że tak już zostanie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.85 i V6 160KM 118kW
[l/100km]