Samochód luksusowy świetnie się prowadzi o ciekawej stylistyce komfortowy ,pięknie brzmiąca V6 .
Posiadam od 2 lat i w zasadzie musiałem usunąć mankamenty po poprzednim właścicielu który nie za bardzo dbał o drobne usterki ale w tej chwili jeżdzę codziennie i po 8000 km muszę wymienić olej.
Zarówno na gazie jak i na benzynie jeżdzi świetnie .
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zarzutu żadnego brania oleju jak w przypadku co niektórych współczesnych samochodów.
5,0
Skrzynia biegów
Świetnie bez zgrzytów czy haczeń.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry komfort jazdy jak na nasze tragiczne drogi .
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Olbrzymia ilość miejsca dla każdego z pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy założeniu że jest LPG i zależy od sposobu jazdy.
1,0
Stosunek jakość/cena
Samochody Francuskie tej klasy nie cieszą się dużym zainteresowaniem
dlatego też można je tanio nabyć .
Często spotykam ludzi którym samochód się podoba ale nie mieli pojęcia o istnieniu takiego modelu.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiadomo po tylu latach drobne usterki się zdarzają ale głównie jakieś zaśniedziałe styki przepalone żarówki we wskaźnikach czy w moim przypadku uszkodzone koło zamachowe silniczka od magnetofonu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa wody i przednie elementy zawieszenia
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 Injection 150KM 110kW
[l/100km]