w pełnym zakresie obrotó można uzyskać wspaniałe osiągi, najlepiej jednak przy 2300 - 2800 rpm i można bez niczego każdego wziąć przy odpowiedni dobranym biegu
5,0
Skrzynia biegów
V to coś wspaniałego, od 40 do 160 wchodzi bez zakłóceń przy delikatnym dociśnięciu gazu, blokada wstecznego wprost idealna - nie można się pomylić
3,0
Układ jezdny
lewy przedni przegub zmieniałem dwa razy, teraz mam 240 przejechane, amroki raz przy 180000 ale na polskie drogi to normalka
Komfort
4,0
Widoczność
przednie słupki mogłyby być zdeko węższe ale i tak jest na boki i do przodu idealnie, latem trochę ciepło przez szyby ale jak są przyciemnione i klima to jest ok
5,0
Ergonomia
wszytko na swoim miejscu i pod ręką, za daleko do radia czy do świateł awaryjnych to chyba czyjaś przesada, wystaczy odpowiednio ustawić fotel
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima, nic więcej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
po prostu tttyyyllleee miejsca a z tyłu po prostu wersalka, kufer mieści wszystko i jeszcze jest miejsce, (dojazdówka, zbiornik w kole)
4,0
Wyciszenie
ponad 120 trochę szumi i nic poza tym
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10-11 miasto, wszystko zależy jak się ciśnie, ceny części - zależy gdzie się kupuje, ale mogłoby być taniej jednak za tę wygodę może być
4,0
Stosunek jakość/cena
wyższa klasa, tańsza od innych europejczyków z tych lat, czasami niektóre rowery są od niej droższe
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
plastiki trochę skrzypią
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ma swój wiek ale poza wymianami co 10k nic w zasadzie poważniejszego się nie dzieje
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 i 75KM 55kW
[l/100km]