Całkiem udana konstrukcja, o ile do tej pory ktoś jeździł "polskimi" samochodami. Ja jeździłem 125p i Polonezem. Od 1997r. użytkuję
R21. Najgorsza elektryka (centralny zamek, przełączniki - wysiadły
wszystkie podświetlane). Siada mi rozrusznik (nagrzewa się od silnika, co zauważyli już w fabryce - montując koc azbestowy!?). Wajcha
od biegów lata po całym wnętrzu ale biegi wchodzą cicho i poprawnie. Model gaźnik + gaz, toleruje. Samochód wart swojej ceny przy kupnie ale praktycznie niesprzedawalny (za inny w tej klasie trzeba dać ok.
4x więcej. Ocena dotyczy wyłącznie pojazdu z tzw. dobrej ręki, a tę raczej trudno. Wobec tego zostaję przy R21 aż się rozsypie.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma drugiego 10-letniego pojazdu za 5.000 zł w tej klasie!