przesiadlem sie z poloneza 1500 sle z 90r na renaulta 21,przezylem szok,przyspieszenie cudo,cisza, wykonczenie,przestrzen,ekonomicznosc,nic dodac nic ujac,chyba juz nigdy zaden samochod mnie tak pozytywnie nie zaskoczy,a szkoda
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik to konstrukcja z poczatku lat 80 pamietajaca jeszcze renault 18 i 20,ale to chyba najlepszy punkt tego samochodu,Francuzi pokazali co potrafia,wtedy Japonczycy pewnie nawet nie słuszeli o dieslu,jak dla mnie rewelacja,jezdze tez fordem mondeo 1600/90km ale gdzie mu do r-21,glosny z zewnatrz ale cichy w srodku,ciagnie od 1600 do 4800 obr,pali 6 litrow,odpala nawet przy minus 20 st,nie czuje gorek mimo skromnego momentu jakies 125 nM,no i v-max 180 km/h to jak na lata 80 mistrzostwo swiata
4,0
Skrzynia biegów
troche gorzej gdy jest zimna,znacznie lepiej gdy sie nagrzeje,moze to wina oleju
3,0
Układ jezdny
miekki,ale sie trzyma i sie nie psuje
Komfort
3,0
Widoczność
widac wszystko na okolo
3,0
Ergonomia
ergonomia troche dziwna,ale coz,nie trzeba wylaczac silnika aby wlaczyc ogrzewanie,przydatny wskaznik poziomu oleju w zestawie wskaznikow,z drugiej strony nie przydatny,bo silnik nie bierze oleju.mankament to brak sygnalu swietlnego przy wlaczonych swiatlach mijana
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zime grzeje a w lato chodzi,
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super,ktory samochod oferuje wiecej za mniej
3,0
Wyciszenie
jak oni to zrobili,tak wyciszyli diesla,jak zimny to glosny,cieply to wcale go nie slychac,chyba czary jakies
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
malo pali,trasa przy predkosciach przepisowych 6 l,a miasto-7,5.
3,0
Stosunek jakość/cena
kiedys byl drogi,dzis mozna kupic za 2000 zl
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobiazgow to nic sie nie psulo
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
z poaznych to padla skrzynia biegow,ze nie warto bylo robic,trzeba bylo szukac drugiej za 2000 zl,
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 TD 90KM 66kW
[l/100km]