Karoseria
: Mocna-zdarzyło się puknąć w latarnie przy cofaniu itp.,a na aucie nie ma śladu!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Stare przewody głownego ukł. chłodzenia lubią przepuszczać - lepiej wymienić na nowe
Zawieszenie
: W wersjach 1,7 lubią zdzewieć tzw.
Układ elektryczny
: Warto przeczyścić styki w elektronice silnika.
3,0
Całokształt
Renia może urodą nie grzeszy ale wyróżnia się z tłumu. Poza tym samochód bardzo dużo, wygodny, ekonomiczny i nie uciążliwy w eksploatacji!
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik ok, nigdy nie zawiódł na trasie!Z dynamiką mogłoby być lepiej ale też i dużo gorzej;)
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia super, bardzo dobrze rozplanowane przełożenia rekompensują moc 1,7
3,0
Układ jezdny
Jak na `91 rok zawieszenie dobrze zestrojone, raz robiłem remont przodu ale części w bardzo rozsądnej cenie (i to nie chińszczyzna) i nie zbyt skomplikowane więc jeśli ktoś ma do tego żyłkę to 1 dzień i dalej w drogę:)
Komfort
3,0
Widoczność
Szyby duże jak w autobusie:)
3,0
Ergonomia
Wszystkie przyciski i pokrętła ładnie podświetlane (oczywiście po wymianie żarówek;)i tam gdzie powinny być choć nie rozumiem przycisku tylnej wycieraczki na desce rozdzielczej.Pomysł wskaźnika poziomu oleju w misce trafiony 100%,można zapomnieć gdzie jest bagnet.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje dobrze, dmucha mocno choć mój egzemplarz bez klimy.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń fenomenalna, dla ludzi lubiących podróżować po prostu bajer!W 3 osoby po złożeniu tylnych siedzeń można się wyspać prawie jak w domu - przetestowane:)
3,0
Wyciszenie
Jak na tamte lata wyciszenie ok z tym, że trochę słychać silnik przy wyższych prędkościach (obrotach).
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W lato 9l LPG/100 w mieście, a w zimie ok 10l,na trasie ok 7,5-8.Jak na auto tej masy to całkiem dobry wynik !
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak za tę cenę dostaniesz samochód który przy odrobinie zadbania o niego potrafi się odwdzięczyć i dać dużo radości. Chyba że masz pecha i kupisz przejechanego przez kombajn jako nie bitego-pech;)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic specjalnie uciążliwego, czasem tylko problem ze świeceniem halogenów i od czasu do czasu można przeczyścić styki pod maską.Warto też zwrócić uwagę na stare przewody i cybanty układu chłodzenia, lepiej wymienić!Siłowniki centralnego zamka mogą się zawieszać, warto przeczyścić szczotki w silniczkach i po kłopocie!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pęknięta uszczelka pod głowicą ale przy tym przebiegu nie ma się czego czepiać!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 i 90KM 66kW
[l/100km]