Trudno wymagać od 18-letniego samochodu by był wzorem niezawodności, ergonomi i ekonomiczności wg dzisiejszych zasad. Auto czasami kapryśne, ale przy regularnej prawidłowej obsłudze serwisowej długo jeszcze pojeździ.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pomimo wieku na trasie spokojnie osiąga 190-200km/h
Jest paliwożerny, ale przy tak dużej pojemności nie jest to niczym dziwnym.
4,0
Skrzynia biegów
Dwójka zgrzyta dość często przy redukcji. Ogólnie dobrze.
Piąty bieg nie do wykorzystania w mieście.
1,0
Układ jezdny
Wszystko sypie się w oszałamiającym tempie.
Przynajmniej u mnie.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu dobra, natomiast do tyłu poniżej oczekiwań.
Musiałem założyć spoiler, bo nie widziałem klapy bagażnika, co przy manewrowaniu tak dużyn autem na parkingu nie jest bez znaczenia.
4,0
Ergonomia
Jestem zadowolony, natomiast mogłoby być lepiej, w szcególności z umiejscowieniem radia (za wysoko), poza tym bardzo niewygodne jest sterowanie szybami z panelu przy skrzyni biegów.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa doskonale!
Nawet jeżeli nastawię na zimną dmuchawę to i tak leci gorące wręcz powietrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdżę autem sam, ale przy komplecie pasażerów (5 osób)
nikt nie narzeka na brak miejsca.
3,0
Wyciszenie
I może być. I nie może :-)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy tym silniku zdobycie części używanych graniczy z cudem.
Nowe (zamienniki) nie są drogie, ale do najtańszych też nie należą.
Polecam Motrio, firma, która korzysta z techniki Renault przy produkcji części.
Spalanie ok. 10-12l/100km.
Ale w porywach potrafi dojść do 15l
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem go za 500zł
Był kompletny, jeżdżący, ze wszystkimi dokumentami i paliwem na 80km.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez przerwy coś
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ogólnie nie zdarza się często, ale jak już się zdarzy, to trzymajcie mocno potrfele.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i 110KM 81kW
[l/100km]