przy 90.000 km zaczęły padać po koleji biegi aż do ostatecznej śmierci skrzyni.
2,0
Układ jezdny
co kilka tysięcy trzeba wymieniać swożnie kuliste. Pzy 144000 wybite tak że nie da ciężko jeździ się po koleinach.
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
niektóre włączniki wymagają celowania lub odrywania oczu od drogi, bo są za daleko.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Daleka jazda tym sachodem to przyjemność.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa rewelacyjne, poza miastem przy prędkości 80-90 km/h poniżej 7 litrów, ale jak komuś nie zależy na małym spalaniu to można ciąć do 180 km/h bez zająknięcia, a nawet 200 może się przytrafić :) Części stosunkowo drogie i większość trzeba specjalnie zamawiać.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie działają mi już i trudno naprawić:
wycieraczki, wymieniałem już instalację elektryczną która się spaliła bo dostała gdzieś zwarcie, pęknięty od szoku termicznego reflektor, kompletnie posypała się skrzynia biegów bo wpadło do środka łożysko od gumy na półosi. cieknie wspomaganie, w tej chwili nie pali bo go gdzieś prawdopodobnie wilgoć załatwiła, po wyschnięciu pali na dotyk, a wymienione są przewody wysokiego napięcia i świece i już wiele innych drobiazgów.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 100.000 km mnie nie zawiódł ani razu nawet pozwolił dojechać do domu przy zaczątkach palącej się instalacji elektrycznej, ale ostatnio zdechł 400 km od domu i nikt nie potrafił mi pomóc, bo walneła prawdopodobnie elektronika.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 105KM 77kW
[l/100km]