Szukaj

Lista ocen Renault 19 II (345) - Silnik

Na liście zabraknie 372 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~ZiomNieUciekajNiemaPrzedKim
Renault 19 II
Hatchback 1.7 i 75KM 55kW
silnik podczas rozruchu np zima troche dlugo kreci co jest typowe w samochodach renault, motor o pojemnosci 1.7 litra jest bardzo zrywny i posiadacz samochodu nie musi z reguly martwic sie o powolnosc i slabe osiagi samochodu moj osobisty samochod z seryjnym silnikiem 1.7 litra rozwija predkosc ok. 210km/h co w vw golfie z silnikiem 1.8 jest kompletnie niemozliwe
5,0
~Zbigniew T.
Renault 19 II
Hatchback 1.8 i 110KM 81kW
Nie można się do silnika przyczepić w Renatkach - tyle powiem... są ciche, ale gdy strzelisz z bata to koniki pod maską wyrwą do przodu całkiem ostro. W każdym razie silnik jest oryginalny, nie remontowany ani naprawiany jakkolwiek. Można go rozkręcić do końca skali obrotomierza jeśli ktoś chce wiedzieć. Wyje wtedy jak szalony ale ciągnie zabójczo.
3,0
~stepien_23@wp.pl
Renault 19 II
Sedan 1.8 i s 95KM 70kW
Jeszcze jakieś pół roku temu silnik pracował w miarę równo ale tylko na LPG. Na benzynie strasznie szarpał. Obecnie silnik klekocze coraz mocniej i pracuje coraz bardziej nierówno. Mocą to on nie grzeszy. Wyprzedzanie dostarcza na prawdę wiele emocji. Mimo to jak się porządnie rozpędzi to można osiągnąć prędkość do 170 km/h.
3,0
~radek_gnieciak@wp.pl
Renault 19 II
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
trzeba uwarzać, ponieważ były tam montowane 4 rodzaje silników o tej pojemności, mój(Cleon) był przestarzały, słaby, hałąślkiwy, paliwożerny, jedyna jego zaleta to bezawaryjność i wytrzymałość. Godne polecenia są silniki typu Energy w pojemności 1,4, a najlepszym rozwiązaniem jest tutaj silnik o pojemności 1721 i mocy 73KM
4,0
~wazon
Renault 19 II
Hatchback 1.7 i 75KM 55kW
Oszczędny, na biegach 1 - 3 dynamiczny, choć na papierze wygląda to dość krucho; moment obrotowy od 2750 obrotów daje odczuwalne przypieszenie na niższych biegach. Generalnie bezawaryjny; Pracuje grzecznie; uszczelka pod głowicą ulega przpaleniu; układ chłodzenia wymaga zadbania - tendencja do osadzania się rdzawego szlamu.
5,0
~Grzegorz
Renault 19 II
Hatchback 1.8 i s 95KM 70kW
Silniczek pracuje zajebiscie pojemnosc 1721cm 73km,troche malo jak na ta pojemnosc ale chodzi dobrze,na gazie zyskal na pzyspieszeniu(wyjety katalizator)silnik ciuchutki i elastyczny,nie ma z nim zadnych problemow,pali gume na 2 bez problemu,v/max200,nie jedno auto z nia wysiada tylko trzeba ja krecic na wysokich obrotach
4,0
~os
Renault 19 II
Sedan 1.4 i 60KM 44kW
Mam wersję jeszcze z silnikiem gaźnikowym - ogólnie sprawuje się nieźle, ale denerwuje mnie konieczność używania ssania... już dawno zapomniałem co to jest :) Dość ekonomiczny, słaby pod górę, natomiast b.dobrze pracuje na gazie-słabo zapala na benzynie na gorąco, "woli" pracować na gazie.
2,0
~Michał
Renault 19 II
Hatchback 1.9 DT 92KM 68kW
Gdy go kupiłem już sprężarka nie działała jak trzeba tz. raz samochód miał kopa a raz się strasznie mulił. Po roku takiej jazdy kupiłem nową sprężarkę. Przez miesiąc było ok a po miesiący znowu samochód zaczoł się mulić. Byłem w kilku warsztatach i nikt nie może stwierdzić co jest przyczyną.
3,0
~xgreen_onex@interia.pl
Renault 19 II
Hatchback 1.7 i 75KM 55kW
Jednostka trwała, niewysilona i jak na swoją pojemność ekonomiczna! 73 KM wystarczają w zupełności do normalnej jazdy. Z wyprzedzaniem nie ma najmniejszych problemów. Ten silnik to najlepszy wybór jeżeli chodzi o ekonomikę, trwałość i osiągi. Wada: jak jest zimny klekocze jak diesel.
Dziennik kosztów dla Renault 19 II
Średni koszt przejechania 100 km
21,33 zł
4,9
l/100km
8,1
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~maniak27@o2.pl
Renault 19 II
Hatchback 1.4 i 80KM 59kW
Jak na tą pojemność to super. Chodzi równo i w miare cicho, nie to co moja druga 1,8 (utyka na ktorys cylinder, wydech przepalony, przebieg ze 300tys ale JEDZIE!!!) wracając do 1,4 elastycznosc dostatecznie dobra po miescie, na trasie by sie cos wiecej przydalo ale tez da sie spokojnie podróżowac.
Renault 19 II