Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I SW 1.6 THP 156KM 115kW 2011-2014 (14) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kenji
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Silnik dynamiczny i elastyczny jak na te gabaryty i masę auta;ma wystarczający moment obrotowy do tego ,by bezproblemowo wykonywać manewr wyprzedzania nawet na 5-6 biegu;w zasadzie brak "turbodziury";osiągi ,jak deklaruje producent-na zawołanie; w tej wersji modelu silnika jedyny mankament to ten sławetny łańcuch rozrządu,który jednak wyciągnął się przy ok.50 tys.km (delikatne dzwonienie przy odpalaniu zimnego silnika) i...
5,0
~Piter
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Silnik rewelacja. Naprawdę mało pali, dynamika - wyprzedzanie to wreszcie mniej stresu. Zakres użytkowych obrotów 1500 do 5000. Samochód w 70% jest uzytkowany w mieście zatem stojąc w korku jest cisza. Bez drgań i wibracji (głosnieszy jest nawiew klimatyzacji). Żeby jednak nie było tak kolorowo to niestety po 30 tys padł napinacz rozrządu - tak, ten typ tak ma. Wymieniony na gwarancji - czekam co będzie dalej.
2,0
~Sebastian
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Łańcuch szybko się rozciąga, pompa vacum często pada, stala kontrola oleju. Zo chwila plama z innego miejsca pod silnikiem. Oszczędność tylko przy jeździe jak emeryt w niedzielę. Słaby, miękki i ogólnie strach przdusić by się nie rozpadł. Dostęp części ok. Przy jeździe potrafi szarpnać nie wiadomo dlaczego i komputer tego nie rozwiąże. Jednak nigdy na trasie nie stałem i laweta nie była potrzebna.
3,0
~Arek
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Kultura pracy wzorowa. Ciągnie już od samego dołu, tylko co z tego jak po przejechaniu niecałych 2000 kilometrów od zakupu ( czyli przy przebiegu 96000 km) padła pompa wysokiego ciśnienia ( 1800 zł). Silnik sprawia że zacząłem bać się kolejnych kosztownych wydatków: łańcuch rozrządu, nagar na zaworach czy turbina'
4,0
~Wojtek Katowice
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Benzyna 240Nm, ciągnie turbo od dołu bez skoku, łądnie wchodzi na obroty, naprawdę elastyczny przy 6-biegowej skrzyni ręcznej. Nie mam zastrzeżeń, chociaż moje BMW (poprzednie auto) diesel to inna liga jednak. Ogólnie - pozytywnie zaskoczony kulturą pracy i spalaniem ok 8l/100 w mieście.
4,0
~adam
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Zaznaczam dobry bo uważam że zawsze może być lepiej. ? fajnie ciągnie już od 2 tys . Aby jeździć spokojnie mozn zmieniać biegi przy 3 tys a samochód jest dynamiczny. Jak chcemy większego uśmiechu na twarzy to kręcimy do 5 tys. Podoba ki się pracą i dźwięk silnika na wyższych biegach.
1,0
~Lukasz
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Przez ostatni rok, a jeździłem nim 4 lata, głównie stał w ASO. Poszedł najpierw łańcuch (przy 80000), potem rozrząd, a na koniec zagwozdką dla serwisu było znalezienie wadliwej pompy paliwa - szukali 2 tygodnie.
5,0
~olo
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Silnik rewelacyjny, elastyczny z dobrą kulturą pracy, doskonale wyciszony, jedyny mały minus to minimalna zwłoka w reakcji na gaz na niskich obrotach (turbina musi się rozpędzić). Łagodnie traktowany mało pali.
4,0
~Peter
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Pomijając awaryjność, zdecydowanie najlepszy element tego samochodu. Pracuje kulturalnie, ładnie przyspiesza już od niskich obrotów, wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu nawet bez redukowania.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Ml
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Najbardziej optymalny silnik do tego rodzaju samochodu. Pozwala na sprawne wyprzedzanie przy czym nie zrywa kół. Ocena adekwatna do typu samochodu.
Peugeot 508 I SW