Szukaj

Lista ocen Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW 2009-2011 (49) - Silnik

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~lucjan
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
zaledwie 1.6l pojemności a ciągnie jak 2.2l benzyna w safrance. Przypominam że auto waży 1.5 tony (wersja SW). Silnik cichy po uruchomieniu i praktycznie nie słychać go po rozgrzaniu, daje znać że istnieje przy wyprzedzaniu. Jest możliwość podniesienia mocy do 110 KM, ale jak na razie mi wystarczy. Jednak nie ma zbyt dużego zapasu mocy. Silnik jest tak akurat i jak załadujemy samochód na maxa to już nie poszalejemy na pewno.
5,0
~hellraider
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Ostatni rok jezdziłem autem z silnikiem benzynowym a jeszcze wczesniej dieslem 1.9 DCi . Tęskniłem już za elastycznością diesla , no i oczywiście za jego ekonomiką . Silnik Peugeota oceniam wiecej niz pozytywnie . Jest bardzo żwawy , cichutki i naprawdę ekonomiczny . Po przejechaniu 1000 km po małym miescie ( wokół komina) komputer pokazuje 5,2/100 .
3,0
~keTrab
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Silnik bez rewelacji, no może spalanie jest OK, ale zauważalny brak mocy. Do jazdy na autostradzie starczy chociaż wtedy już spalanie to inna bajka przy prędkościach 140-160/170 spala około 8,5l/100km sporo. Na normalnej trasie przy spokojnej jeździe można spalić 5,5l. Nie wiem jak trzeba jeździć żeby osiągnąć 4,7l chyba jak zawalidroga.
4,0
~Qbha
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Bardzo dobry silnik ale przy większym obciążeniu brakuje jednak tych 20 KM. Kulturę pracy silnika oceniam bardzo wysoko, silnik nie klekocze jak inne konstrukcje. Dynamika na bardzo dobrym poziomie. Auto dobrze się sprawdza przy manewrach wyprzedzania. Kolejnym atutem jest znakomita ekonomiczność tego silnika ale o tym później.
4,0
~Bartas
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Jestem milo zaskoczony, gdyz nie bylem przekonany do diesla (ostatnio jezdzilem escortem z 92 r :)). Po pierwsze primo: gdy silnik juz sie nagrzeje to cichnie, w kabinie nie slychac ze to diesel. Po drugie primo: Bardzo elastyczny, ciagnie juz od samego dolu - wysoko w gore przez co zbliza sie charakterystyka do benzynowego.
5,0
~piter
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Ocena adekwatna do konkretnego typu silnika. Silnik zaskakuje: wyjątkowo cichą pracą i kulturą,subiektywnie najsilniejszy jest pomiędzy 2000-3000 obr/min co wpływa na komfort jazdy w każdym tego słowa znaczeniu.Zaskakująco dynamiczny.Myślałem, że bez chipu się nie obędzie ale ku mojemu zaskoczeniu nie jest on niezbędny.
5,0
~kierowca
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
genialny silnik, elastyczny, cichy, pracujący bez wibracji, absolutnie bez turbodziury, wyjątkowo oszczędny. Jeździłem różnymi turbodieslami samochodów z wyższej półki i żaden mnie nie zaskoczył czymś nadzwyczaj pozytywnym w stosunku do silnika Peugeota. Oczywiście, w niektórych przypadkach mocą
4,0
~cypisus@o2.pl
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Wszystko ok. 92KM jadąc samemu w zupełności wystarcza do normalnej jazdy oraz czasem wyprzedzenia kogoś, jednak jeśli dosiądzie się 3 osoby i niewielki bagaż odczuwalny jest spadek mocy. Po skończeniu gwarancji plany są wstawić chip do 110KM.
4,0
~maciek1
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Zakładam, że 5 pkt. to należałoby sie jakby ten samochód kosztował 35-40 tyś . Ja zapłaciłem 52 tyś (wyprzedaż rocznika) -jaki piekny kolor mi się trafił -szary Thorium z full wyposażeniem podłokietnikiem i klimatronikiem i oczywiście 1,6 HDi !
Dziennik kosztów dla Peugeot 308 I Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Jaro
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Miło zaskakuje. Pomimo tego że tylko 90 KM pod maską, to całkiem przyzwoicie przyspiesza, szczególnie przy 200-300 obrotach, a więc pomimo tego że ze skrzyżowania nie zawsze ruszam pierwszy to i tak za chwilę prawie wszystkich zostawiam z tyłu.
Peugeot 308 I Hatchback 5d