Szukaj

Lista ocen Peugeot 307 II Kombi (65) - Silnik

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Wojciech O.
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Chwalę sobie ten silnik, tym bardziej, że bez FAP-a i bez koła dwumasowego. Systematycznie wymieniam olej (Total) i filtr oraz tankuję dobrej jakosci paliwo i jak na razie ... odpukać żadnych problemów. Silnik 90 KM może nie jest demonem przyspieszeń, ale jest elastyczny i świetnie sobie radzi na trasie. Apetyt na paliwo ma bardzo skromny moim zdaniem jest bardzo oszczędny. Nie bierze oleju, do czego przyzwyczajony byłem przy poprzednim...
5,0
~chab7
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Jest to HDI , silniki znane z dobrej kultury pracy. Dość elastyczny ale szkoda go mulić bo może szybko filtr FAP można zapchać. Póki co nic się nie zepsuło ale przejechałem raptem 3000km. Po prawie 150000km z tego co wiem nic nie było robione. Długie czasy na wymianę rozrzadu, dobra sprawa bo nie trzeba od razu ładować kasy na wymianę. Nie jestem z tych niewiernych co to mają jeszcze 100000km a już wymieniają, tak na wszelki wypadek.
5,0
~brudi@o2.pl
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Bardzo przyjemnie pracujący dieselek, żadnych problemów z odpalaniem nawet w duże mrozy, elastyczność bardzo dobra aczkolwiek TDi 110KM zbierało się lepiej i tam nie było czuć turbo dziury, przyspiesza płynnie do 170km/h, a potem niestety zbiera się ledwo ledwo, z górki jest w stanie dobić do 195, jeśli jednak trafimy na wzniesienie to max 170, generalnie wystarczy
4,0
~tomko9@wp.pl
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Wprawdzie ma tylko 90 KM i masę prawie 1400 kg ale silnik daje radę (zwłaszcza w mieście). Na autostradę silnik ten jest trochę za słaby (lepszy byłby 1.6 109 lub 2.0 136 KM) ale moja wersja nie ma FAP :). Max prędkość którą udało mi się osiągnąć to 170 km/h. Silnik cichy i bezproblemowy, poza tym bardzo oszczędny (średnia ok. 5l/100 km).
3,0
~Jurek M.
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Mam pytanie do kogos kto mial podobny problem do mnie. samochod jak odpalam na zimnym silniku to strasznie trzesie silnikiem i bardzo nierowno chodzi dopoki sie nie rozgrzeje. na komputerze nie wychodzi zeby byly to wtryski. Jesli ktos moze mi powiedziec w ktorym kierunku mam szukac to bardzo prosze o kontakt mailowy: anex64@wp.pl
4,0
~halloweed
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Mógłby być cichszy, mógłby się lepiej zbierać z niskich obrotów. Ciężko nim ruszyć dynamicznie spod świateł albo włączyć się do ruchu. Nie sprawiał najmniejszych problemów, jeździłem na syntetyku Shella i nic nie ubywało. Jedynie oring od odmy popuszczał i brudził olejem w okolicy przewodu powietrza.
5,0
~Grzechotnik
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Cichy, beż żadnych wibracji na kole kierowniczym a tym bardziej na siedzeniach. Autka z grupy VW czy Mazda to jeżdżące wibratory. Można śmiało napisać, że jest porównywalny głośnością i kulturą pracy z silnikiem benzynowym. Zarówno na zimno jak i ciepło. Elastyczny (wersja 109KM), dynamiczny, ekonomiczny.
5,0
~poTURBOwany
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Silnik to mistrzostwo, ciagnie jak lokomotywa,stosunkowo elastyczny choc optymalne obroty pracy to 1500-3000 w koncu to diesel. Fajna sprawa jest zawor \" overbost\" zwiekszajacy moment obrotowy na 4 najwyzszych biegach przy ok 2000 obr/min i to sie czuje zwlaszcza przy wyprzedzaniu.
5,0
~Rychupu
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Spalenie średnie 5,4 , przy delikatnej jeździe do 100km/h schodziłem nawet do 4,5 bez spiny. Olej od wymiany do wymiany bez rządnych dolewek a ma przejechane 366tys. Wymiany co 10 tys na full syntetik. Silnik cichy i niezawodny, przyśpieszenie adekwatne do mocy.
5,0
~Marek D
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
Common rail to rewelacja, bez porównania z pompą wtryskową. Auto (silnik) ciche nawet zimne tuż po odpaleniu. 110KM to może nie jest dużo ale to bardzo żywe koniki i mocy raczej nie brakuje. Elastyczny i żwawy. Tylko apetyt rośnie w miarę jedzenia... Może mały wirus.
Peugeot 307 II Kombi