Szukaj

Lista ocen Peugeot 307 I Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW 2001-2005 (34) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 49 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Peugeot_po_raz_pierwszy_i_ostatni
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
Elektronika przerasta tego producenta, zdarzyło się, że w czasie jazdy wyłączyły się nagle wszystkie odbiorniki elektryczne, włącznie z reflektorami, by po paru sekundach wrócić do normy. Innym razem komputer stwierdził poważną awarię, ze wskazaniem na katalizator. W serwisie komputer zresetowano i oświadczono, że wszystko jest w porządku, oczywiście za właściwą zapłatą (po upłynięciu gwarancji). Niepokojący odgłos z silnika przy dynamicznym...
1,0
~smoly@op.pl
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
elektryka główny kabel zasilający, amortyzator przód wystrzelił olejem, świecą się poduszki mimo kilku krotnego resetowania, pompa hamulcowa wymiana 2 razy, czujnik abs - jak narazuie czekam na niego, przednia belka zawieszenia, radio cd da się tylko odbpalić jak stoje na postoju , słynny kierunkowskaz nie odbija albo odbija nie w tę stronę ciecze olej spod głowicy , wymiana popychacza sprzęgła (palca). I NIE GAŚNIE
2,0
~Krzych
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
Częste usterki elektroniki silnika. Po pół roku trzeba było wymieniać komputer pokładowy. Co jakiś czas odłączają się zegary (!?), a dobrze niektórym znany napis antipollution fault towarzyszy mi w regularnych odstępach czasu. Przy każdej wizycie i resetowaniu komputera ASO tłumaczy, że to wina paliwa... (Ale na zegary nie znaleźli wytłumaczenia!)
2,0
~wiktor_wpr
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
Niestety trafiły się także poważniejsze usterki. Najgorsze/najbardziej kosztowne : - Padła sprężarka klimy, - katalizator się wziął i wykruszył - padłą cewka zapłonowa, - kilkukrotnie zmieniane przełączniki zespolone (używki, bo nie zwariowałem żeby płacić za nowe). - wyciek z uszczelnienia wału korbowego
3,0
~Maciej197272
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
Z poważnych usterek to miesiąc po zakupie musiałem wymienić komplet sprzęgła-po prostu się rozpadło.Po za tym ostatnio wymiana tylnych tarcz hamulcowych-normalna eksploatacja - poza czekającymi mnie wymianą popychaczy zaworowych-norma w tym rodzaju silnika.
1,0
~Z.Z.
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
23tyś. i: 1:Wymiana pękniętej [od wewnątrz]przedniej szyby 2.Lakierowanie belki za wlotem powietrza,z której zlazł lakier 3:Przeprogramowanie komputera 4:Wymiana końcówki drążka stabilizatora 190PLN 5:Dwie żarówki do wymiany za57pln
4,0
~Lukasz
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
Raczej żadnych poważniejszych usterek. Wręcz bym powiedział że zaskoczyły mnie niektóre komentarze, no ale to chyba mam szczęście że u mnie nic się nie dzieje...
1,0
~piotr
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
1. wysiadł i nie jechał dalej po przejechaniu kałuży, wymagał lawety 2. zacięła się rurka doprowadzająca do turbiny - prawie nie jechał 3. wyciek paliwa - znowu wizyta w aso koszmar
3,0
~bogusb@aruba.pl
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
dwukrotna wizyta w warsztacie bo komp. zglupial. Wymiana pompy wodnej po 14u miesiacach uzytkowania (po gwarancji) No a teraz polubil olej :(
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 I Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
9,6
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Wladek
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW
akumulator wysiadl po 8 miesiacach to troche malo pojezdzil wymiana na nowy polski ok. francuski w kompletnym zwarciu wyladowal na smietnku (recykling)
Peugeot 307 I Hatchback