Szukaj

Lista ocen Peugeot 307 I Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW 2001-2005 (48) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 84 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~ryszard.frydrychowski@neostrada.pl
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
Poważnych usterek, które występują niespodziewanie i uniemożliwiają dalszą jazdę - jeszcze nie miałem. Wszystkie przeglądy, ba, nawet przełożenie kół wiosna, zima wykonuję w ASO Peugeot FA, tam gdzie auto kupiłem. Również tam wykonano drobną naprawę blacharską. O wymianie stabilizatorów już napisałem wyżej. Czeka mnie poważny przegląd przy 60 tys. km.
1,0
~grzesiek
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
tragedia, nie polecam zwlaszcza serisu w koszalinie-banda nieudacznikow(wyslali mnie do Hondy bo nie potafili znalezc usterki,a to byly tylko sworznie wachacza,ciagle palace sie zarowki,stuki,3 kotna wymiana przelacznika kierunkowskazow,hamulce to zgroza wyja jak potepione pomimo wymiany klockow-widocznie tandetne francuzkie tarcze
3,0
~marledwa@poczta.onet.pl
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
Po 15tys km padla pompa paliwowa.Okazalo sie tez przy okazji, ze brak wkrecanego ucha do holowania auta( przepadlo w punkcie serwisowym).Kolejna niespodzianka to wyposazenie auta w niewlasciwy klucz do odkrecania kol (moja zona odkryla ten fakt gdy musiala wymienic kolo a assistance sluchalo z niedowierzaniem i kazalo sie wypchac!
3,0
~Mirek
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
Podzielam opinie, że samochód ma problemy wieku dziecięcego. Blokujaca się stacyjka (wymieniona), komputer pokładowy z błednymi wskazaniami (naprawiony), blokujący się włącznik migaczy (mimo usilnych starań serwisu) nienaprawiony, katalizator (błąd przejściowy) już ok.
5,0
~Remigiusz
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
Jak na razie odpukać nic poważnego się nie wydarzyło, czeka mnie wymiana oleju, pewnie tylne klocki ale to rzeczy eksploatacyjne. Poprzedniej właścicielce z tego co wiem też nie przydarzyła się awaria, która nie umożliwiła dalszej jazdy
3,0
~Jacum
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
po 20000 km wymiana sworzni lewego koła po 40000 szczeliła uszczelka pod głowica ale dalej jeżdżę minimalnie po 500-1000 km gdzieś widać że olej wychodzi ale niezbyt wiele. w serwisie stwierdzili w krakowie że nie ma jeszcze konieczności naprawy.
1,0
~bopl@op.pl
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
PRZEŁĄCZNIK ZESPOLONY PEUGEOT 307 DO MODELU Z ESP to koszt 1100 zł, wymiana konieczna tylko dlatego, ze się tyko kontrolka Airbag. Oczywiscie Airbag jest OK, ale naprawa przełacznika jest niemożliwa, tylko wymiana.
3,0
~Roberth
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
Posypał się jakiś element odpowiadający za ciśnienie oleju. Na wolnych obrotach zapalała się czerwona kontrolka STOP wraz z właściwym komunikatem na wyświetlaczu. Na szczęscie dało się dojechać do warsztatu na większym gazie.
4,0
~smallboy@interia.pl
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
Poza drążkami stabilizatora yo ok. Chyba,że jeszcze klepanie zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa, którego nie dało się naprawić fachowcom w serwisie(bo był jeszcze na gwarancji)
3,0
~kris
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
ZAWIESZENIE, jeszcze raz ostrzegam; na gwarancji po 24 tys. nie wymieniają zużytych drążków, trzeba za nie płacić!!! Choć w umowie gwarancyjnej nie jet to ujęte.
Peugeot 307 I Hatchback