Szukaj

Lista ocen Peugeot 307 I Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW 2001-2005 (57) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 75 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~gobo
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
ciągle coś sie psuje, przełączniki kierunkowskazów 2x plus dorażne próby napraw w serwisie, żarówki tylne i przednie zmieniałem 3-4 miesiące, elektrozamek kapy bagażnika to totalna porażka (albo sie nie otwiera, albo nie mozna jej zamknąć i w efekcie centaralny zamek nie zmyka auta) 4 x naprawiany w serwisie zawiesza tak jak i wspomaganie kierownicy, komputer zgłupiał i pokazuje brak paliwa mimo tankowania, po 3 latach na masce ogniska korozji...
4,0
~ryszard.frydrychowski@neostrada.pl
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
przy gorszej nawierzchni słychać mechanizmy drzwiowe. Wymiana żarówki świateł mijania jest praktycznie niemożliwa, nawet w garażu, a co tu mówić w warunkach drogowych... Przejechałem 48 tys. i jeszcze nie spuszczałem koła zapasowego. Czasem myśle co by to było na trasie, a nie daj Boże w deszcz. Muszę to przetrenować.
4,0
~307 kombi.
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
Brak jakichkolwiek awarii drobnych elementów prócz w/w awarii nadmuchu. :-). No i może skręconej linki opuszczającej zapasowe koło ( w serwisie oferują cały mechanizm w cenie od 200 do 430 zł, cena zależy od serwisu ale mój mechanik opanował to za symboliczne 50 złotych( w cenie także owa linka ).
4,0
~kruk69@poczta.onet.pl
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
gdyby nie to że w salonie lub fabryce ktoś uszkodził lewe przednie drzwi (zauważyłem dopiero po zakupie nieudolne naprawy lakiernicze salon ma to naprawić na gwarancji), które teraz stukają na nierównościach oraz stuków plastików pod maską przy temp. od 0 do 10 C nie ma żadnych zastrzeżeń
2,0
~Mikko31
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
No tu klapa: na gwarancji wymieniałem 3 razy przełącznik kierunkowskazów ( i znowu padł!), 2 razy klamkę tylnej klapy, 2 razy klamke drzwi tylnich. Poza tym 4 razy końcówki drążka reakcyjnego... jak na pierwszy rok eksploatacji to trochę sporo!!! A co po gwarancji..... ehhh...
3,0
~Remigiusz
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
Drobnych awarii niestety trochę jest, a to miga błąd o przepalonej żarówce, która została wymieniona i działa, a to luźna linka od gazu, czy zacinające się otwieranie się klapy bagażnika. Jednak można to przeboleć
4,0
~konrad
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
Pierdolki jak stuki w zawieszeniu- wymaga czestego serwisowania. Skrzypienie na laczeniu tlumikow. Piszczace hamulce - zuzywaja sie tarcze z przodu po 60000. Przelacznik kierunkowskazow - do samodzielnej naprawy.
2,0
~Roberth
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
Wymiana wyświetlacza, nowa uszczelka pod głowicą, nie działają spryskiwacze (jeszcze nie wiem dlaczego), komunikaty typu "antipolution fault", skrzypiące wycieraczki, piszczące, szorujące hamulce,. Nie powinno tak byc w rocznym aucie.
4,0
~smallboy@interia.pl
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
Chrupienie z przodu to wyrobionedrążki stabilizatora(w serwisie biorą 160 zet za jedną stronę, sam stabilizator to 34-84 zet + 15 min roboty po zdęciu koła). A po przejechaniu 10-12 tys. po wymianie chrupienie powraca.
4,0
~TYTUS
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 8V 75KM 55kW
Drobne pierdołki sam naprawiam.Omijam ASO z daleka bo tylko psują wizerunek tych aut.Jakoś w innych markach wzywają właścicieli na jakieś wymiany wadliwych urządzeń czy podzespołów a w peugeot oszczędzają naszym kosztem!!!!!
Peugeot 307 I Hatchback