Szukaj

Oceny Peugeot 3008 I

Podsumowanie 91 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Peugeot 3008 I - Oceń swoje auto
4,36
średnia ocena z 91 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
87%
użytkowników kupiłoby ponownie
Rozwiń podsumowanie

Wady i zalety – Silnik (41)

4,5
~Paweł
Peugeot 3008 I
Crossover 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
4,6
~Marshall1
Peugeot 3008 I
Crossover 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
3,7
~T
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 120KM 88kW
Silnik to największa porażka tego modelu. Jest wadliwie skonstruowany, przez co bierze olej, powstaje nagar, następuje zużycie elementów, wypada uszczelka pod głowicą, silnik się zaciera i kaplica. Serwis olejowy co 8 tys. km to obowiązek, trzeba dbać o ten silnik jak o jajko, a i tak on się zepsuje po przejechaniu 200-220 tys. km. Pierwsze problemy zaczynają się po 120-130 tys. km i od tego czasu silnik to bomba z opóźnionym zapłonem. Kupiłem...
4,4
~Piter
Peugeot 3008 I
Crossover 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
4,4
~robert
Peugeot 3008 I
Crossover Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
jak na razie silnik rewelacja dynamiczny oszczędny sichy
4,5
~John z centrum
Peugeot 3008 I
Crossover Facelifting 2.0 HDi 163KM 120kW
auto tylko z 2.0 HDI 160 km
4,7
~adam
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 THP 156KM 115kW
bardzo elastyczny silnik
4,9
~Maciek
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDI 109KM 80kW
Trochę za słaby jak dla mnie ale po wgraniu nowego softu i podniesieniu mocy silnik nabrał wigoru.
Dziennik kosztów dla Peugeot 3008 I
Średni koszt przejechania 100 km
29,67 zł
7,0
l/100km
8,9
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Maciek3008
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDI 109KM 80kW
Sprawuje się bardzo dobrze. Czytałem, że pada turbina przez filtr ( sitko ), który jest na przewodzie doprowadzającym olej. Można łatwo usunąć go ba wysterczy odkręcić przewód i go po prostu wyciągnąć.
4,8
~Gumas
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 HDI 109KM 80kW
Peugeot 3008 I