Szukaj

Lista ocen Peugeot 207 Hatchback 3d (17) - Silnik

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Właściciel z Bydgoszczy
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.6 VTi 120KM 88kW
Silnik VTi jeśli nie grzechoczę na zimno (uszkodzenie napinacza łańcucha) to tak naprawdę jest to super jednostka do jazdy w mieście jak i poza miastem. Często jest mylony z jednostkami THP. Różnice są spore mimo, że to spokrewnione silniki. Podstawowa to oczywiście turbo jednak ta różnica, która powoduje największe koszty to bezpośredni wtrysk paliwa. VTi ma pośredni co wyklucza wiele bardzo drogich napraw. Jest jeszcze wadliwe zmienne fazy...
5,0
~MacieLLo1102
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.6 HDi 109KM 80kW
Najmocniejszy diesel w 207 czyli 1.6 HDI 109km z FAPem . Mocy na pewno nie brakuje,a spala tyle co nic . Kupiłem z przebiegiem 175tys km , wg. "fachowców" przy tym przebiegu powinno sypać się wszystko a nie sypie się nic. Mam 191tys km i wymieniam tylko oleje i filtry . Komputer nie wykazuje błędów, elektronika nie wariuje, Turbina , wtryski , dwumasa nie wykazują nadmiernego zużycia . Turbodziura znacznie bardziej wyczuwalna niż w...
3,0
~Dominik
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.4 VTi 95KM 70kW
Zasugerowałem się trochę opiniami z internetu i nie sprawdziłem dokładnie czego można się spodziewać po tej jednostce. Plusy tego silnika to przede wszystkim kultura pracy, pracuje cicho i jest na łańcuchu, nie ma przesadnie dużego apetytu na paliwo i jak się ją pociągnie po obrotach to nawet daje rade zarówno po mieście jak i w trasie (pod warunkiem że nie jedziemy obładowani). Minus duży to lubi sobie wypić olej co może doprowadzić do awarii...
5,0
~M.M.K.
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.4 HDi 68KM 50kW
Zalety: brak filtra cząstek stałych (FAP), turbina ze stałą geometrią łopatek (tańsza w przypadku awarii), brak koła dwumasowego. Silnik 1.4 HDI to sprawdzona konstrukcja, montowana w wielu modelach PSA. Choć to najsłabsza jednostka napędowa w ofercie, to momentem obrotowym dorównuje benzynowej 1.6. Silnik jest cichy (nie jest to typowy "klekot"), spełnia normę emisji spalin EURO 4.
3,0
~Rubus
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.4 75KM 55kW
Zdecydowanie jak na tę masę silnik za słaby. Gdyby chociaż mniej palił, to nie miałbym zastrzeżeń, ale spalanie na poziomie 7,7l (zimą 8l) to porażka (jazda po Krakowie, lekka noga). Kultura pracy również bez szału. Jednak to przestarzała konstrukcja, zbyt wiele od tego silnika nie można oczekiwać. Diesel byłby chyba lepszym wyborem.
4,0
~GergG
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.6 HDi 109KM 80kW
Silnik dość mocny , zwłaszcza po chiptuningu 130PS 300Nm , spalanie naprawdę miło zaskakuje - średnie oscyluje wokół 5,5 L/100 km. Przy obecnym przebiegu żadnych problemów. ALE zapobiegawczo wymienione sitko w rurce smarowania turbo , rozrząd po 6,5 roku , płyny itp . Olej i filtry zmieniam co ok. 10 tyś lub rok.
1,0
~Maciej
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.6 THP 150KM 110kW
Cichy, bardzo elastyczny, dynamiczny, jak na pojemność z turbo to ekonomiczny, gdyby nie to że Sypie się jak domki w Czeczenii, a autoryzowane serwisy rozkładają bezradnie ręce, chociaż chętnie wymieniają w nim rzeczy na nowe kompletnie nie mając pojęcia o co tym razem chodzi.
2,0
~17stary
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.6 THP 150KM 110kW
Może miałem pecha ale przy 76 tys. km padł łańcuch rozrządu a że silnik kolizyjny to generalny remont silnika. po 80 tys. już widoczna była nieszczelność oleju (po 1-2 tys. trzeba było dolewać 1-1,5l oleju).
1,0
~Ducati
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.6 VTi 120KM 88kW
Po kupnie samochodu wymiana silnika na nowy który po 1000km zaczął brać olej! Z plusów to po mieście bardzo przyjemnie chodził, szybko się zbierał
5,0
~Thefect
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.4 HDi 68KM 50kW
Prosta niezawodna konstrukcja, tutaj nie ma co się zepsuć a EGR idzie wyprogramować i z nową mapą silnik nie do zajechania.
Peugeot 207 Hatchback 3d