Szukaj

Lista ocen Peugeot 206 Kombi (35) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 34 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~kumo@wp.pl
Peugeot 206
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Przy przebiegu 90 000 przetarte przewody paliwowe, pod filtrem powietrza (koszt 250 Euro - w Skandynawii). Przy przebiegu 100 000 i po ostrej zimie w Skandynawii koniecznosc wymiany kola dwumasowego (koszt 400 PLN). Obydwie usterki byly \"kontrolowane\", nie doprowadzily do unieruchomienia auta, jedna i druga obiawialy sie stopniowo, dajac kierowcy czas i szanse na reakcje. W pierwszym przypadku byl to tydzien, w drugim 3 miesiace....
4,0
~Balticmaster
Peugeot 206
Kombi 1.4 HDi 70KM 51kW
Jezdze tym autem od nowosci, w chiwli obecnej ma ono 2.5 roku i 62000km przebiegu. Jak do tej pory wymianielem filtr paliwa (na samym poczatku, przy mrozie -35 wytracila sie parafina i filtr szlag trafil, ale nie wiedzialem ze musze dodawac 'ulepszacz' - byl to moj pierwszy diesel). Na gwarancji wymieniony fotel, po przebiegu 40tys km - skrzypial. Oprocz tego przy samochodzie nic nie robie. Leje i jade.
1,0
~Wasp 78
Peugeot 206
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Dochodzimy do usterek największej bolączki tego w sumie niezłego auta.Przy około 40 tyś km awaria chłodnicy-koszt naprawy 800 zł,niedługo potem \"załapałem\" się na belkę skrętną-koszt naprawy 2200 zł,i ostatnio po około 50 tyś km awaria rozrusznika-koszt 800 zł.Jak dla mnie to stanowczo za dużo zważywszy na przebieg,i na to że naprawdę dbam o samochód.
3,0
~Michał
Peugeot 206
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Zimą 2,0 HDI potrzebuje ostrego kopnięcia żeby wystartować, dlatego trzeba mieć dobry akumulator żeby się rano nie zdziwić. Wysiadł elektrozawór ciśnieniowy wtrysku paliwa - 12 dni auto w naprawie. Wcześniej wspomniana tylna belka. Fatalne mocowanie koła zapasowego pod autem, na windzie ze zwykłego drutu, na lepszej dziurze można zgubić koło zapasowe (!)
3,0
~janmarian
Peugeot 206
Kombi 1.4 HDi 70KM 51kW
auto jest bardzo wrażliwe na spore mrozy, nawet dobre paliwo + depresatory nie zawsze gwarantują mobilność gdy na zewnątrz poniżej 15-20 stopni... poza tym standardowo padają uszczelnienia wtrysków (części tanie, ale wymiana jest czasochłonna), koło pasowe wału, przełączniki świateł i kierunków
4,0
~Grzesiek
Peugeot 206
Kombi 1.4 i 16V 88KM 65kW
Psa silniki zrobiła naprawdę pancerne. Jak to we francuskich autach elektronika żyje swoim życiem. Lubią padać manetki przy kierownicy, lubi w czasie jazdy wyłączyć światła przeciwmgielne, czy częstym przypadkiem jest awaria centralnego zamka.
4,0
~Kaz
Peugeot 206
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Jak na razie wszystko ok. Wymieniam tylko elementy eksploatacyjne takie jak: olej, filtry, tylne zawieszenie, klocki, tarcze, ale to ma się prawo zużyć. Jedynie zimą były pewne problemy z odpalaniem auta,,, ale jednak zawsze odpalił -nie zawiódł.
2,0
~ANDRZEJ
Peugeot 206
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
SKRZYNIA BIEGÓW TYLNE ZAWIESZENIE(BELKA) KOMPUTER WŁĄCZA CO CHCE I KIEDY CHCE-WŁĄCZAM SPRYSKIWACZ TYLNEJ SZYBY-WŁĄCZA SIĘ WYCIERACZKA PRZEDNIEJ SZYBY-GDY WŁĄCZAM WYCIERACZKĘ PRZEDNIEJ SZYBY WŁĄCZA SIĘ WYCIERACZKA TYLNEJ SZYBY LUB SPRYSKIWACZ
3,0
~Grzesiek
Peugeot 206
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Miałem tylko jedną poważniejszą usterkę- coś z alternatorem (jakieś koło - nie znam się, nie jestem mechanikiem;). Koszt naprawy to 600 zł. Słyszałem też o tylnych belkach, aczkolwiek sprawdzam to w warsztacie dość regularnie i narazie nie ma tragedii.
4,0
~marek265
Peugeot 206
Kombi 1.4 HDi 70KM 51kW
zbyt szybko wymieniłem sprzęgło, ale to może i wina różnicy w podejściu do wciskania pedału sprzęgła przez dwójkę kierowców; dla świętego spokoju żona kupiła sobie drugie autko i jestem od dwóch lat jedynym prowadzącym Puga
Peugeot 206 Kombi