Szukaj

Lista ocen Peugeot 2008 I (26) - Silnik

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Adam
Peugeot 2008 I
SUV 1.6 e-HDi 92KM 68kW
92KM, 11s. do setki wystarczy na drodze, 5 bieg też przyspiesza. Silnik przetestowałem w Focusie, Maździe, Peugeocie 308. Ten jest bez dwumasy. Niski koszt wymiany. Bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne. Gorzej z wyciszeniem kabiny powyżej 110km/h. Bardzo dobra widoczność, niskie zużycie paliwa zwłaszcza poza miastem. Przystępny cenowo. Filtr FAP niezauważalny. Trzeba dbać o wymianę oleju co 13-15kkm, paliwo tylko premium, daje większą...
2,0
~Bazyli
Peugeot 2008 I
SUV Facelifting 1.2 PureTech 110KM 81kW
Silnik więcej, niż dostatecznie mocny, dość mało pali (choć ekonomizer zaniża o ponad 1l/100km) i za to dwie gwiazdki. Zdecydowanie brakuje czwartego cylindra, byłby znacznie lepiej wyważony, co prawda drgania nie przenoszą się na karoserię, ale zmniejsza to żywotność zawieszenia silnika i całego osprzętu. Zdecydowanymi minusami są jego bardzo krótka żywotność i niewiarygodnie skomplikowana konstrukcja, po ledwie 104 tys. km silnik się...
4,0
~Hamsi
Peugeot 2008 I
SUV Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
Silnik jest jednym z większych plusów samochodu, jesli weźmie się pod uwagę możliwości. Bardzo dynamiczny, wystarczajacy do miasta. Spalanie na poziomie 6 litrów w dużym mieście to mrzonka. Przy średniej prędkości 25 km/h wychodzi około 8 litrów zimą, niekoniecznie bardzo dynamicznie. W 7 litrów jestem w stanie uwierzyć przy średniej ok. 40/h, ale w większych miastach mało kto jest w stanie robić tak trasy do pracy. Na trasie spalanie od ok....
5,0
~T.Kowalik
Peugeot 2008 I
SUV 1.6 VTi 120KM 88kW
Silnik BMW PSA wybrany z pełną świadomością. Usterki wieku dziecięcego nie występują a był to ponoć łańcuch rozrządu , który trzeba było naprawiać już po 30 tyś km. Po zapaleniu jak silnik jest zimny to słychać w/w łańcuch. Po chwili hałas ustaje. Przyspieszenie i elastyczność bdb. W przyszłości (po gwarancji) LPG Liquidsi by Vialle.
5,0
~greg
Peugeot 2008 I
SUV 1.6 VTi 120KM 88kW
Autko ma na razie od miesiąca, przejechałem niecały 1000 km, zatem jeszcze trudno coś powiedzieć. Mogę tylko wspomnieć o tym, że na biegu jałowym slyszę ledwo dosłyszalne drgania czegoś. Drgania te ustępują po wciśnięciu sprzęgła. Nie wiem co to jest, ale nie jest to szkodliwe, w najblizszym czasie podjadę do salonu zapytać, co to jest.
5,0
~Łukasz
Peugeot 2008 I
SUV Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
Trzycylindrowy, ale kulturalny. Spalanie w jeździe miejskiej można bez problemu utrzymać poniżej 7l/100km. Bezawaryjny, ale trzeba pamiętać o regularnej wymianie oleju (turbosprężarka!) oraz kontroli stanu paska osprzętu.
4,0
~Irek B
Peugeot 2008 I
SUV 1.2 VTi 82KM 60kW
Brak tubo - zaleta, dobra elastyczność - maksymalny moment przy 2750 obr, dobra dynamika jazdy - to same zalety jak dla ekonomicznego silnika, a decydujemy się na niego ze względu na jego ekonomiczność przy dobrej trakcji
4,0
~Irek B
Peugeot 2008 I
SUV 1.2 VTi 82KM 60kW
Brak tubo - zaleta, dobra elastyczność - maksymalny moment przy 2750 obr, dobra dynamika jazdy - to same zalety jak dla ekonomicznego silnika, a decydujemy się na niego ze względu na jego ekonomiczność przy dobrej trakcji
4,0
~romzem
Peugeot 2008 I
SUV 1.2 VTi 82KM 60kW
Silnik 1.2VTI na początku miałem wątpliwości. Samochód jednak jest dość lekki, dlatego do codziennej jazdy miejskiej jest świetny. Na trasie faktycznie odrobinę więcej mocy by się przydało.
1,0
~Zawiedziony i rozgoryczona
Peugeot 2008 I
SUV 1.2 PureTech 82KM 60kW
Doskonałym oposem silnika jest film: Będziesz zaskoczony głupimi wadami silnika 1.2 PureTech (EB2) firmy PSA. (https://www.youtube.com/watch?v=69vm_Jmz2rM)
Peugeot 2008 I