Szukaj

Lista ocen Peugeot 106 II (109) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 115 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Ji
Peugeot 106 II
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
Wewnątrz nie najgłośniej, nawet jak na diesla. Przy niskich obrotach ledwo słyszalny. Na zewnątrz - warkot niemiłosierny, ale co poradzisz, taka konstrukcja. Przy około 3000 obrotów wewnątrz robi się już troszkę za głośno, trzeba mówić zdecydowanie głośniej. Albo po prostu zgłośnić radio :). Do tego u mnie dochodzą świsty wiatru spowodowane nieszczelnością któryś uszczelek, ale to już inna para kaloszy.
3,0
~zeno
Peugeot 106 II
Hatchback 1.0 i 50KM 37kW
Do szybkości 90 km/h na 5 biegu (ok. 2700-3000 obrotów) jest cicho. Potem już słychać silnik, a jak ktoś ma żałosne opony to i je uslyszy. W pojeździe od nowości były Klebery i ich nie było specjalnie słychać. Słychać za to od 120 km/h szumy opływu powietrza. No i jak się wjedzie w jakieś błoto itp. i potem sie to odrywa od kół, to dźwięk jest taki, że masz wrażenie, ze zaraz dostaniesz czymś w głowę.
3,0
~BZ
Peugeot 106 II
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
Nie jest najcichszy, ale może dlatego, że mój ma już 8 lat i wydaje najróżniejsze odgłosy wieku dojrzałego. Wcześniej było ciszej. W mieście przeciętnie, da się normalnie rozmawiać i słuchać radia. Powyżej 110 km/h robi się głośno, powyżej 130 km/h robi się zdecydowanie głośno. Ale to auto na miasto i tu jest tak ciche jak ma być.
3,0
~BernardP
Peugeot 106 II
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
Samochód ogołocony z filcowej wygłuszki silnika, w dieslowskich bliźniaczych modelach Citroena Saxo były montowane. Huk w kabinie rozpoczyna się od osiągnięcia prędkości 100km/h. Montaż wygłuszki i plastikowej podwoziowej osłony silnika dociętej np z Audi zapewnia przyzwoite wygłuszenie kabiny.
4,0
~Cebulasty
Peugeot 106 II
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
Samochód do prędkości 90km/h jest cichy, dopiero powyżej tej prędkości słychać opływ powietrza. Poniżej 2tyś obrotów na postoju często można pomyśleć, że silnik zgasł. Po prostu go nie słychać. Jedyny hałas na postoju, to włączający się wentylator (Trzęsie budą).
4,0
~bart
Peugeot 106 II
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
najcichszy nie jest, ale najgłośnieszy też nie. W mieści przy nienajgorszym radiu i czterech głośnikach jeździ się przyjemnie. Silnik nawet przyjemnie brzmi przy redukcjach (szczegółnie jak schodzi z 5000 w dół :]). Od 120 trzeba mówić głośniej, przy 160 lepiej podziwiać widoki...
3,0
~kielon
Peugeot 106 II
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
autko zbite, kupilem od goscia co serwisowal na okragle i kazda usterka byla od razu wimieniana. na nierownosciach to tylko slysze jak mi radio lata a poza tym to cichutko. No wiadomo, ze jak sie kreci silnik to slychac :)
4,0
~Barnaba
Peugeot 106 II
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
Lepsze niż przed modernizacją. Posiadam wersję Symbio z pełnym obiciem drzwi, w wersji KID już jest ciut gorzej ... efekt blaszanki. W moim egzemplażu przy 100 km/h można spokojnie słuchać radia przy 33 Vol (radio Blaupunkt)
4,0
~diesel106
Peugeot 106 II
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
silnik po nagrzaniu przyjemnie klekota:) podczas jazdy w granicy 1700-2500obr/min można zapomnieć o dieslu pod maską:) przy prędkości pow.120km/h trzeba już radio podgłasniac:P
5,0
~zwierzu(małpa)konto.pl albo gg:2179368 jak ktoś ma pytania :)
Peugeot 106 II
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
jak mówiłem - silnik cichutki w dodatku dobrze wyciszony - przy zamkniętych szybach na asfaltowej drodze to można by świersza usłyszeć siedzącego na tylnej kanapie :)
Peugeot 106 II