Szukaj

Lista ocen Peugeot 106 II (97) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 127 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~BernardP
Peugeot 106 II
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
Wyciek silnika po przebiegu 100 000km. Tylne reflektory mają tendencję do nabierania wody i parowania ze względu kiepskie spasowanie z nadwoziem, zwłaszcza gdy auto stoi na dworze. W efekcie szybko dochodzi do zwarcia i przepalania się żarówek. Osuszenie i wylanie wody nie pomaga. Wymiana tylko u mechanika. Dostępność oryginałów z rozbiórki wraków na serwisach aukcyjnych - bardzo dobra. Przy zakupie trzeba zwrócić uwagę na jakość uszczelki.
2,0
~duch
Peugeot 106 II
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Najwięcej nerwów straciłem z pompą paliwową i bakiem w którym robiła się próżnia. Trzeba było co kilkadziesiąt km otwierać korek (teraz zamontowałm drut przy wlewie który wprowadził małą nieszczelność. Pompa wspomagania też padła (plastikowe sprzęgiełko) Wymiana uszczelki pod głowicą. Cieknąca skrzynia biegów. Sterownik klimy. Zawieszenie przód ale to po prostu się zużyło wachacze około 80tys amortyzatory około 100tys.
5,0
~BZ
Peugeot 106 II
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
Przez 6 lat jeżdżenia (auto ogólnie 8-lenie) to: tłumik się urwał i ciągnął po asfalcie; wysiadł silniczek chłodzenia silnika (niestety w upale w korku); wysiadł jeden cylinder. Łącznie trzy usterki wymagające natychmiastowej trasy do warsztatu, co jak na tyle lat uważam za rewelacyjny wynik. Poza tym była wymiana wahaczy przednich, akumulator (starość) i jakieś drobiazgi, ale nic wielkiego.
3,0
~dymek
Peugeot 106 II
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
w zeszłym roku były problemy z odpalaniem. dużo się nasiedzieliśmy żeby dojść do tego co mu dolegało. okazało się że to były podkładki pod zawory które "spuchły" i nie zamykały do końca zaworów. po wymianie zaczął zapalać na dotyk i zyskał na mocy (objawem było to ze podczas kręcenia rozrusznikiem silnik wydawał się nie mieć kompresji)
3,0
~neonatus1@interia.pl
Peugeot 106 II
Hatchback 1.1 i 60KM 44kW
Tutaj gorzej, ale 5 lat auto ma trzeba coś zacząć robić - układ wydechowy zmieniony (środkowy aluminium, końcowy stal) (150 zł), chłodnica - był wyciek, nie zgrzewałem (340 zł), rozrząd(50zł)+napinacz(100zł) (profilaktycznie - po 5 latach ), sworznie wahaczy (2x30zł) , termostat (32 zł), jest wyciek spod uszczelki, ale nie groźny(oleju nie bierze)
3,0
~zeno
Peugeot 106 II
Hatchback 1.0 i 50KM 37kW
Parę tysięcy temu musiałem wymienić tylny tłumik, dwa tysiace temu sprzęgło (wymieniłem komplet, choć poleciało tylko łozysko oporowe - róznica w cenie między samym łożyskiem a kompletem to tylko 200 zł, a koszty robocizny takie same). Trzeba tez było wymienić łożysko koła z przodu.
5,0
~szejk26
Peugeot 106 II
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
Tylna oś jest mankamentem, ale nie robi się jej często raz na 100tyś. koszt oryginalnych czopów i łożysk to ok.400zł + robota.To i tak jest taniej niż zawieszenie w Audi A4 które jest drogie i do tego często się wybija na naszych drogach.
5,0
~diesel106
Peugeot 106 II
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
mój samochód mial przebieg ok 300 000km. objechał nim hiszpanie parę razy tam i z powrotem, słowacje czechy, całą polske i ZAWSZE bezawaryjnie!!! raz kolo domu strzelił pasek na alternatorze i raz zacięła sie stacyjka. poważnych awarii brak;)
4,0
~szaLony
Peugeot 106 II
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
Na trasie zatrzymal sie nigdy. Jedynie cos powaznego to pekniecie paska na alternatorze i potem wytarcie w nim szczotek, oczywiscie styandartem jest uszczelka pod głowica, no i to co trzeba od czasu do czasu wymienic.
4,0
~kozzi
Peugeot 106 II
Hatchback 1.5 D 57KM 42kW
Po 100 000 km odkleily sie okladziny szczek hamulcowych (obydwie jednoczesnie)., byl problem z wybierakiem skrzyni, co skutkowalo tym, ze nie mozna bylo wlaczyc zadnego biegu, naprawa trwala 0,5 godziny i kosztowala 20 zl.
Peugeot 106 II