Szukaj

Lista ocen Opel Vectra B Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW 1996-2000 (29) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Maciek
Opel Vectra B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Wiecznie coś sie psuje . Po prostu dramat, Silnik x20xev porażka jeśli chodzi o awaryjność wieczne wymiany czujników polożenia wałka rozrządu czy obrotów wału korbowego, silnik krokowy ,termostat, pękanie kolektora wydechowego, wycieki płynu chłodzącego, kłopoty z zaworem egr. sonda lambda pompa paliwa itd. Ostatnio padła mi skrzynia a dokladnie mechanizm różnicowy to podobno wada skrzyń f18 :) załamka . Jeśli chodzi o zawieszenie to nie...
3,0
~ZORRO
Opel Vectra B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Zaczynamy litanie po pierwsze bolączka viki czujnik wałka rozrządu nie polecam żadnych hanspreis etc tylko oryginał siemens,czujnik wału korbowego,alternator diody itd,kupiłem regenerowany po dwóch naprawach starego i smiga,zarowki standard przepalają się srednio co pół roku oraz jak alternator szaleje zarówki przepalają się na konsoli od klimatronica itd.U mnie bak przerdzewiał wymiana na nowy i ostatnio amorki-prawy się wylał i nie...
3,0
~olo
Opel Vectra B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Jak go kupiłem uszczelka pod głowicą do wymiany (dobra to sprawa starego właściciela), w zawieszeniu trzeba tuleje wymieniać co chwila, łączniki stabilizatorów też, tłumiki wymienione w komplecie, skrzynia biegów się rozleciała, wymieniony kolektor płynu chłodniczego z tyłu silnika, samochód cały zardzewiały ale tego nie warto naprawiać, z doświadczenia wiem, że nie ma sensu.
2,0
~i2ms@tlen.pl
Opel Vectra B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Problemy z czujnikiem położenia wałka rozrządu (trzeba wymienić na taki od siemensa, co nie zawsze jest takie łatwe - koszt to kilka stów). Problemy z zaworem EGR - silnik się "dławi", słabo przyspiesza. Porblemy z silnikiem krokowym - auto gaśnie na biegu jałowym - tu często pomaga czyszczenie, ostateczność to wymiana (kilka stów)
1,0
~froniu1983
Opel Vectra B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Psuję się wszystko, nie ma miesiaca bym go nie zostawiał w warsztacie, nawet na kilka dni. Co gorsza awarie potrafią się przydażyć w każdym, nawet najmniej oczekiwanym momencie, przez co nie mam całkowicie zaufania do tego auta. W ciągu 8 miesięcy dwa razy auto staneło na środku drogi...
1,0
~Moralna_Lewatywa
Opel Vectra B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Boję się moją vectrą wyjechać dalej niż 50km za Warszawę. Ave ubezpieczycielu oferujący bezpłatną lawetę, z której korzystałem przez ostatnie 3 lata regularnie :) Ściany garażu stały się niemym świadkiem licznych tragedii, szlochów, gróźb karalnych oraz cytatów z \"Psów\". Tragedia!!! Traumatyczna trauma!!!!
1,0
~Szymi
Opel Vectra B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
dwie skrzynie, wydech, jakieś czujniki położenia wałka rozrządu i jakieś 2 inne, sonda lambda 2X, silnik kocha olej, zazwyczaj jak go zjada to jeszcze pochlapie wszystko dookoła. Pompa wspomagania piszczała, elektronika, często błędy silnika, same gasły, aaa przegub właśnie, przegub jeszcze.
3,0
~Grześ
Opel Vectra B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
tłumiki wypalone po 85.000 km, zawieszenie przód i tył - nie wiem jak się z nim obchodzili poprzedni właściciele ale podobno ten typ tak ma, silnik wolnych obrotów (czy jakoś tak), wymiana uszczelki pod głowicą.
4,0
~adamnn
Opel Vectra B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Wszystko byłoby bardzo dobrze, gdyby nie potrzeba wymiany uszczelniaczy zaworowych i pierścieni. Ostatnio zapaliła się lampka silnika - i do wymiany mam czujnik położenia wałka rozrządu - koszt kilkaset zł.
5,0
~Tomek - Tomasz.Furman@gmail.com
Opel Vectra B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Nic poważnego mnie nie spotkało w tym aucie a przejechałem nim na razie 35 000. Jeden mankament to Oplowska RDZA. Nadkola siadają zwłaszcza z tyłu. Tu jest problem.
Opel Vectra B Kombi