Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (287) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 173 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~~BEN~
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Jak na razie mam te same osiągi jak i w Toyocie 2 litrowej. Oczywiście, że przy prędkościach pow. 180 km wzrasta, ale to logiczne. Przy 240 nie czuje się tej prędkości, a trzymanie drogi b.dobre. Toyotka przy 220 bardziej poddawała się wiatrom bocznym i paliła pow.160 jak smok. Tu zużycie jest bardziej równomierne do prędkości
5,0
~sławcio
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
nie spodziewałem się że przy mojej jedzie samochód może tak mało palić.A jeżdżę naprawdę szybko prawie cały czas nie schodzę poniżej 120km/h a najczęsciej widzę na blacie 160km/h .Ogólnie mam ciężką nogę i nie lubię się wlec jak mam pod noga 160 wsciekłych kucyków które tylko czekają żeby je wypuścić z zagrody.
5,0
~Rafał
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Serwis nie jest drogi. Oryginalne części w ASO dość drogie, ale można kupić ma wolnym rynku. Póki co wymieniałem jedynie tarcze i klocki samemu, więc nie napiszę dużo na ten temat. Np tarcze oryginalne i klocki oryginalne w ASO z wymianą 3000zł. Nawiercane tarcze i klocki na rynku (markowe) 1200zł.
4,0
~Lam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Samochód mimo swojej masy bardzo dynamiczny. Przy spokojnej jeździe potrafi naprawdę być oszczędny. Gdy trzeba depnąć to jest z czego"odkręcić",ale wtedy za to płacimy... Przy średniej V:180, bardzo ostrej jazdy osiągnąłem wynik 17,8 na odcinku 200Km. Przy tej masie i dynamice doskonale!
5,0
~grendel579
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Uważam, że przy tych parametrach silnika i masie pojazdu jest też ekonomiczny (w mieście pali ok. 7,5-8; na autostradzie - mniej więcej do 150 km/h trzyma się ok. 6,8-7,3, potem wchodzi w próg 7,5-8,0; szybciej niż 170 nie jeżdżę). Przy bardzo spokojnej jeździe, trasa, 60-80km/h schodzi do 6 litrów.
3,0
~jacek_łomiarz
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
jezdze po stolicy w 3/4 miesiaca. stała średnia to 8,2. trudno mi zejsc nizej. ceny przegladów aspisrują do bogatszego VW ale nie oferują takiej opieki i wsparcia jak to jest u bogatszego brata. sporo zamienników na rynku. Póki co nic nie robiłem ale koszt koła dwumasowego powoduje u mnie gęsią skórę
3,0
~jacek_łomiarz
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
jezdze po stolicy w 3/4 miesiaca. stała średnia to 8,2. trudno mi zejsc nizej. ceny przegladów aspisrują do bogatszego VW ale nie oferują takiej opieki i wsparcia jak to jest u bogatszego brata. sporo zamienników na rynku. Póki co nic nie robiłem ale koszt koła dwumasowego powoduje u mnie gęsią skórę
3,0
~marek41
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
W jeździe miejskiej producent przewiduje 10,7l/100 km. Ja doszedłem do 10,1 czyli bardzo dobrze. Myślę że jeszcze powinno zmaleć bo mam mały przebieg i silnik się ,,układa\". Przeglądów jeszcze oczywiście nie było. Uzupełnię opinię po pierwszym przeglądzie. Spalanie to fikcja. Za mały przebieg.
1,0
~Piotr
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Najdroższe auto w utrzymaniu jakie miałem.Psuło się w nim mnustwo pierdul (patrz poniżej) które nie były niestety tanie. Do tego spalanie jak na disla bardzo wysokie. W mieście przy normalnej jezdzie 10-11 litrow. W trasie koło 6l. Konkurencja pili dużo mniej!

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Maciej
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW
Tak jak napisałem w podsumowaniu. Samochód pali 8-8.5 l LPG. Pozostałe części nie są drogie - to jest prosta konstrukcja. Silnik jest na łańcuchu. Jedyne co to turbina, akurat w moim była na nie akcja naprawcza i wymienili przy 90 000 przebiegu na nówke. Czego chcieć więcej...
Opel Insignia I