Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (231) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 229 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Orion66
Opel Insignia I
Hatchback 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Cóż minus za to że nie można włączyć trybu auto jak się ma wyłączoną klime. W Astrze GTC można tak było zrobić. Dla mnie to minus gdyż nie lubię jeździć na klimie - sprawy gardłowe... Silnik nagrzewa się dosyć szybko (no ale to w lecie). Klima działa cacy szybko i sprawnie. Niestety czuć po silniku jak pracuje. Jadąć na którymś biegu bez wciskania gazu samochód hamuje silnikien 2 razy szybciej niż bez klimy. Jest takie subiektywne odczucie...
5,0
~sławcio
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
cichutko i sprawnie.Ostatnio podczas upałów miałem okazję bardzo dobrze przetestować klimę i nawiewy.przyznam się szczerze że nawet nie udało mi się włączyć na maksa bo chyba bym nie wytrzymał długo.Podczas parnego upalnego dnia nie chciałem nawet wchodzić do domu bo w samochodzie nie dosć że wilgotność mniejsza to temperatura przyjemniejsza no i te fotele z których aż po prostu nie chce się wysiadać.wychodząć z auta odwracasz się z łezką w...
5,0
~Użytkownik
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Klimatyzacja działanie wyśmienicie, dobrze że jest dwustrefowa bo gdy u mnie jest na LO to żona musi podkręcać na 20 bo jej zimno :) Przy ponad 30 stopniowych upałach b. szybko schładza, również wentylowane fotele pomagają i to faktycznie czuć, nie jest to żaden nieprzydatny bajer. Ogrzewanie jeszcze nie testowane. Włączenie ogrzewania t. szyby i lusterek skutkuje ekspresowym zejściem pary wodnej po chłodnym poranku (lusterka to ok 15s.)
4,0
~JD
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Wszystko działa poprawnie, aczkolwiek w słoneczne dni po dłuższym postoju czujniki klimy w automatycznym trybie dostają wariacji i dmuchawa działa na pewnych obrotach przez pierwsze 5 minut jazdy. Minus za brak regulacji co 0,5 stopnia C. Nagana za kolejną wadę fabryczną - nie działające maty grzewcze przednich foteli. Akcja serwisowa (trwa do 31.12.2013) GM obejmuje tylko siedzisko - skandal!
3,0
~Stachu
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Niestety mimo zastosowania 2-strefowej klimatyzacji automatycznej komfort klimatyczny przy wyższych temperaturach nie był na szóstkowym poziomie. Zdecydowanie gorzej od klimatyzacji radziło sobie ogrzewanie (zwłaszcza w ostatnim okresie eksploatacji tj. po 3 latach), które nie chciało się załączyć przez 30 min jazdy; kiedy już zaczęło działać, to gdy przełączałem \"na szybę\" nadmuch dmuchał \"na nogi\".
5,0
~Adam
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Zimą po włączeniu opcji dmuchania na przednią i boczne szyby nawiew rozpuszcza śnieg w jakieś 5-10 minut jestem z tej opcji zadowolony nie muszę używać jakiś rozmrażaczy czy drapaków. Latem ochłodzenie wnętrza także zajmuje około 5-10 minut zależnie od zewnętrznej temperatury. Sądzę że dwustrefowa automatyczna klimatyzacja dobrze się sprawdza.
4,0
~Matin
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
W porównaniu z moim poprzednim autem - Audi jest gorzej. Ogrzewanie i klimatyzacja są wydajne, ale wydaje się jakby Opel wyżej postawił ciszę, niż szybkie nagrzanie/schłodzenie wnętrza. W trybie AUTO dmuchawa szybko schodzi na niskie obroty, przez co nagrzewanie wnętrza trwa dużo dłużej, niż w większości aut, którymi jeździłem
3,0
~Prezes42
Opel Insignia I
Sedan 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Klimatyzacja i ogrzewanie jest bardzo wydajne co czyni jazdę komfortową w każdych warunkach. Niestety nie mogę przyznać większej liczby gwiazdek za wadliwe często psujące się maty grzewcze w fotelach. Naprawa w ASO jest kosztowna. Wentylacja fotela kierowcy sprawdza się w upalne dni. Odmrażanie szyb i lusterek jest wydajne.
2,0
~henryk.br@wp.pl
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
WEntylacja jak najbardziej w porządku ale ogrzewanie fatalne. Po przejechaniu około 7-8 km zaczyna w samochodzie podnosić się temperatura. Serwis twierdzi ,że wszystko jest ok. bo w dislach tak jest . W benzynowych podobno szybciej to trwa. Twierdzę że z klimatyzacją jest cos nie tak w przeciwieństwie do serwisu.
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,9
l/100km
10,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Diana
Opel Insignia I
Sedan 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Wentylacja masakra zacinajacy się nawiewu na przednią szybę serwis nie może sobie z tym poradzić tylko wgrywa nowe oprogramowanie za 600zl i po jakimś czasie usterka wraca a w zimę brak nawiequ na przednią szybę oznacza brak jazdy bo szyby nie da się odmrozic ponoć przypadłość u wielu osób
Opel Insignia I