Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (228) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 232 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Matin
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Krótko: nie ma opcji, żeby za cenę Insigni OPC dostać inne auto, które oferuje taki komfort, co najmniej 300KM, napęd na 4 koła i jakość wykonania na poziomie klasy premium. Zapał po kupnie ostudzić mogą ceny części dedykowanych do OPC. Przednie tarcze to koszt ponad 2000 zł. Wlot w przednim zderzaku (ten oklejony srebrną folią) może używany kosztować nawet 1000 zł. Zbiornik wyrównawczy dedykowany do 2.8 V6 w ASO kosztuje prawie 400 zł, ale...
4,0
~grendel579
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
W zasadzie OK, gdyby nie jednak zbyt duża ilość napraw i wymian eksploatacyjnych, jak na podaną powyżej cenę katalogową. Ale ponieważ w negocjacjach zbiłem ją o jakieś 20 %, to te ewidentne zalety, które samochód ma (jak widać, zjeździłem nim sporo, także po Europie), powodują, że nie uważam nabycia Insignii za złą decyzję. Inna sprawa, że dzisiaj żadnej marce nie można zaufać co do kwestii awaryjności. Cała resztę można mniej lub bardziej...
4,0
~HargKrak
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Dzięki wysokim rabatom Opel Insygnia jest porównywalna kosztowo do dobrze wyposażonych kompaktów. Mając pod koniec zeszłego roku wybór jakie następne auto zakupić, nie zdecydowałem się na Opla i wybrałem Focusa III w najwyższej wersji wyposażenia i turbodoładowanym silnikiem benzynowym. Po kilku tygodniach utwierdziłem się do słuszności tej decyzji. Mam przynajmniej wrażenie, że projektant pomyślał o kierowcy, a nie o oglądających je z...
4,0
~azzurek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Samochód nie jest tani i nie jest też drogi jak na to co może nam zapewnić. Ja za swojego dałem trochę ponad 130 tys. Mam w wyposażeniu kupę dodatków takich jak duża wbudowana navigacja, super system audio, multimedialne złącza, automatyczne sterowanie światłami, parktronic, el. regulowane fotele itd. Chciałem kupić Audi A5 jednak aby mieć te wszystkie dodatki musiałbym wydać ok. 190-200 tys i chyba nie miałbym tego wszystkiego co mam u...
4,0
~Kazmirus
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
W tej klasie i z takim wyposażeniem Insignia wypada przeciętnie lub nawet dobrze. Popracowalbym nad dźwiękiem zamykanych drzwi, zmieniłbym plastiki w kieszeniach drzwi na nieco lepsze i zlikwidowałbym mini wyświetlacz na korzyść tego pośredniego z radiem 400 (są modele 300, 400 i 500). Zamiast schowka pod kierownicą zrobiłbym miejsce na CB radio i za całokształt dałbym wówczas 5-kę a tak całość oceniam na 4.25
4,0
~Filip
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Hmm... Jeżeli chodzi o wnętrze uważam, że samochód posiada naprawdę dobrej jakości materiały wykończeniowe. Przejechałem Insignią już blisko 200 tys. kilometrów (90% trasa), a na kierownicy, czy lewarku brak śladów eksploatacji. Na minus zasługują fotele, które w wersji Cosmo wykończone są w części ze sztucznej skórze, która po pewnym czasie zaczyna pękać w miejscach zagięć...
5,0
~Użytkownik
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Uważam, że za tę cenę nie ma lepszego auta. Oglądałem jeszcze Mazdy 6 - świetne wnętrza, ale za słabe silniki. Brałem pod uwagę również dołożenie kilku zł i kupno nowego: Sportage, nowy C-Max, nowa Corolla, jednak kupiłem 4 letniego Opla od I wł, z PL salonu i nie żałowałem tej decyzji ani minuty. Genialne auto za rozsądne pieniądze. Fakt, że szukałem tego modelu 6 m-cy.
5,0
~Marti
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
W Angli to byla najtansza opcja w tej klasie. Dodatkowo gwarnacja producenta na 160 tys.km. i przeglad co 32 tys km lub co rok plus do tego niedrogi serwis. Wyposazenie jest srednie (standard) no ale cena tez nie jest wygorowana i poza tym mozna za doplata dolozyc np. elktryczne szyby z tylu (z przodu sa elektryczne w standardzie) lub czujniki parkowania i inne.
5,0
~Ambro
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI Ecotec Start/Stop 160KM 118kW
No cóż, Opla trzeba pokochać żeby nie denerwowały ciągłe, drobne ale wkurzające awarie elektryki i elektroniki. Czujniki wspomagania cofania, szukania miejsca parkingowego, często kapryszą. Światła xenonowe czasem zawodzą i trzeba je ponownie aktywować przez wyłączenie i włączenie auta. Ceny aut nie są zbyt wysokie i mam wrażenie że adekwatne do jakości.
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,9
l/100km
10,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~marek41
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Myślę że Opel wyprodukował pojazd na bardzo wysokim poziomie jeżeli chodzi o klasę średnią. Nowa technologia nowoczesny wygląd i bardzo dobre materiały muszą kosztować. Mogłem pomniejszyć koszty rezygnując z kilku istotnych dodatków. Ale za bardzo nie można oszczędzać. Za to jest praktyczniejszy lepiej wyposażony i rewelacyjnie wygląda.
Opel Insignia I