Szukaj

Lista ocen Opel Astra H Kombi (182) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 125 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~andy85@gazeta.pl
Opel Astra H
Kombi 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Bez zastrzeżeń, twarde zawieszenie pozwala na ostrą jazdę i niezwalnianie na zakrętach, a lubię przejechać sobie zakręcik odjeżdżając natrętom siedzącym na zderzaku. Nawet żona nie krzyczy, że zaraz wypadnie:), bo zawieszenie pracuje neutralnie nie wychylając się zbytnio. Oczywiście ma to swoje odbicie w jeździe po dziurawych ulicach, ale wolę twarde niż kołyskę. Ostatnio dobre wrażenie zepsuła diagnoza: luz na końcówkach drążków. Jakby...
4,0
~fiskusmati
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Jest ok, zawieszenie nie powala raczej ani trwałością ani wygodą. Jest dobre w porównaniu do poprzedniego auta, gdzie łączniki musiałem wymieniać razem z olejem, co 15 tys. Mogło by się jeszcze mniej przechylać, zostało to poprawione w astrze J. Hamulce są dobre, ale mogły by być jeszcze lepsze. Fabryczne przednie tarcze o średnicy 280mm nie dawały sobie dobrze rady przy ostrych hamowaniach z prędkości powyżej 150. Zamieniłem na tarcze od...
4,0
~Protosi
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Zawieszenie w Astrze H jest raczej sztywno zestrojone. Auto pewnie trzyma się drogi w zakrętach a także przy większych prędkościach. Ogólnie nie męczy w trasie. Nie za twardo, nie za miękko w sam raz. Natomiast głośno pracuje i w kabinie na nierównościach wyraźnie słychać co, gdzie i którym kołem. Problem ze zbieżnością. Auto ściąga mimo nowych opon i 100 regulacji w przeróżnych zakładach począwszy od ASO a skończywszy na Wieśku w podwórku.
4,0
~StanAd.
Opel Astra H
Kombi 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Lekko twardowato ale uważam, że tak ma być. Trzeba tylko uważać na oponach 205/55/R16 na koleinach. Potrafi kierownicę wyrywać z ręki. Poza tym wspomaganie świetne i co najważniejsze - do wymienionego powyżej przebiegu Asterki NIC NIE TRZEBA BYŁO PRZY ZAWIESZENIU ROBIĆ !!!!Zresztą Astry znane są z prostego ale doskonałego i wytrzymałego zawieszenia i układu jezdnego.
4,0
~fredzio
Opel Astra H
Kombi 1.8 ECOTEC 125KM 92kW
Standardowe zawieszenie, dość tanie w użytkowaniu jak na nasze dziury (poza przednimi amorkami - jak ktoś ma wersje sport. Na szczęście amorki sport możną wymienić na standardowe). Przy tym roczniku jeszcze nie wybite zawieszenie na niemieckich drogach, powoduje ze u nas przejechanie przez dziurę nie powoduje wyskoczenie deski rozdzielczej i nie nie trzeszczy denerwująco.
3,0
~Maciek R
Opel Astra H
Kombi 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
Dobrze tłumi nierówności, nie pochyla zbytnio w zakrętach. Niestety słuchać czasem na dziurach i skrzypi na dużych nierównościach. naprawa zwieszenia na zamienikach droga a nawet bardzo droga biorąc pod uwage konkuręcje opel wypada fatalnie, btle co i bumm 250 zł, cos powarzniejszego 600 zl i tak rok w rok polskie drogi robią swoje.
5,0
~Michal
Opel Astra H
Kombi 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
No tutaj można konkurować jedynie z Focusem. Francuzy daleko w tyle, nawet VW Golf V n ie prowadzi się tak pewnie w zakrętach. Gwałtowne wyprzedzenie połączone z gwałtowną zmiana pasa ruchu nie wybija samochodu z równowagi. Reakcja na polecenia kierownicą natychmiastowa. Nie czuje się długości kombi; bardzo stabilnie można wchodzić szybko w zakręty.
5,0
~kuken
Opel Astra H
Kombi 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi. Dla dynamicznej jazdy w zakrętach dobrze spisują się koła 16\" i szersza opona 205/55, jednakże bardziej komfortowo jeździ się na 15 calowych kołach o wyższym profilu 195/65. Szersze opony także łatwiej wychwytują koleiny, czego nie czuć tak bardzo na węższych oponach.
4,0
~preux
Opel Astra H
Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
Kolejna 4, auto trzyma sie drogi w zakrętach, tam gdzie golfem hamowałem, astrą jade na pewniaka. Zawieszenie - cóż nie jest to luksus i wygoda ale dość dobrze radzi sobie z nierównościami nie trzęsie całą budą. Do tego tanie w naprawach bo to prosta konstrukcja. Nie trzeszczy nic w środku jadąc po dziurach. Przyzwoite !
Dziennik kosztów dla Opel Astra H Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
33,33 zł
6,7
l/100km
8,5
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~DeVeDe
Opel Astra H
Kombi 1.6 turbo ECOTEC 180KM 132kW
Uklad kierowniczy jest precyzyjny. Kierownica wygodna. Zawieszenie to kompromis miedzy wygoda a sztywnoscia. Generalnie jest ok. Nie jezdzimy poduszka... ale plomby z zebow nie wypadaja. Fajnie trzyma sie drogi mimo to ze samochod jest stosunkowo wysoki. Mam 16calowe oryginalne aluminiowe felgi.
Opel Astra H Kombi