Szukaj

Lista ocen Opel Astra H Kombi (150) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 157 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~RoyRoy
Opel Astra H
Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
uff, gleboki oddech. po miesiacu od zakupu naprawa alternatora (de javu z poprzedniej Astry), potem 3 miesiace spokoju i termostat (nie na 100%) ale jakby bylo inaczej to dam znac. Znow 3 miesiace sielanki i sie zaczelo: zawor EGR (dzieki swietnemu fachowcowi zregenerowany i uratowane kilka dobrych setek), potem problemu z filtrem czastek stalych, obylo sie bez wymiany ( oby tak pozostalo), obecnie blad wskazujacy na dwumase, jeszcze sie nie...
3,0
~Romano
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Kupiłem go jak miał 150tyś. - z polski. Po około 200tyś. - usterka pedału gazu - wyłączał się sam/ pomogła wymiana. Ważne aby nie stosować psikania do niego preparatami co konserwują elektrykę bo dostają się do potencjometru i właśnie go zaburzają.Wiec mogę trochę o nim opowiedzieć. Auto jest dobre do około 280tyś. Potem niestety wiek i usterki dają się we znaki. Po 200tyś - czyszczenie EGR - miał prawie 0 mocy. Po około 250tyś podał...
3,0
~TomekRak
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Usterek nieumożliwiających jazdę jeszcze nie było, zapalił się kilka razy błąd serwisu ale po podpięciu do komputera wyskoczyły jakieś błahe błędy, jedyny większy problem to padający często sterownik elektroniczny turbiny, ponoć to standardowa usterka przy ok 90 000tys km, koszt ok 500zł. Dbać trzeba o klimę-delikatny i kosztowny element, napełniać, smarować i czyścić raz na rok, a nie będzie problemów. Pamiętać też trzeba o kontroli płynu...
4,0
~Michal
Opel Astra H
Kombi 1.3 CDTI ecoFLEX 90KM 66kW
Przy 160.000 wymiana dwóch wtryskiwaczy, ale to typowe. Dużo wcześniej awaria EGR - wszystko standardy, naprawione oryginalnymi częściami za przyzwoite kwoty. Obecnie autko ma ponad 215.000 przebiegu i dokładny przegląd przy 210.000 wykazał świetną kondycję silnika, także turbiny! Recepta - wymiana oleju co 15.000 (producent podaje 30.000), lejemy dobry ON (Shell, Statoil, BP), po starcie pozwalamy się rozgrzać turbinie, zanim damy jej w kość...
1,0
~fidelio
Opel Astra H
Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Wymiany rozrządu nie wyliczam. Bo to czynność rutynowa. 1. Wymiana. Świece żarowe. Każdy warsztat, łącznie z serwisem stwierdza, że wymiana odbywa się na własną odpowiedzialność bo świece urywają się na potęgę. 2. Wymiana. Sprzęgło (700zł), wysprzęglik (450zł), dwumas (1012 zł), uszczelniacz wału (104 zł), uszczelniacze półosi (40 zł) usluga 500 zł. Części i usługa na rabatach. 3. w drodze. Linki zmiany biegów (tylko serwis 500 zł), usługa...
5,0
~StanAd.
Opel Astra H
Kombi 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Pierwsza usterka była rok po zakupie - moduł CIM.Został wymieniony za free w ramach akcji serwisowej Opla.Druga mało poważna usterka była 2 lata temu - szlag trafił cewkę ( 550 zł). Jeszcze mniej poważną usterkę miałem miesiąc temu bo się przepaliła plecionka pomiędzy kolektorem wydechowym a katalizatorem i Asterka z lekka Ferrari udawała. Koszt z wymianą 155 zeta. Dlatego uważam, że jest to auto GENIALNIE BEZAWARYJNE !!!! i cholernie tanie w...
3,0
~marcus1212
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 100KM 74kW
Przebieg 111000km. Rok temu wyciek z turbiny-regeneracja- 2k zł. Awaria alternatora- laweta-naprawa 500zł. Tydzień temu znów padł alternator w ostatnie upały- regeneracja 550zł + nowy akku. 2xauto całkowicie zdechło(alternator), dobrze że byłem niedaleko domu. Licze że ostatnia naprawa starczy na długo... Reszta to drobne usterki.
3,0
~Tomek86
Opel Astra H
Kombi 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Problem zaczął się przy ok. 230.000 km. Nie będę opisywał szczegółów , ponieważ rozwiązał się worek z problemami- z jednej strony stan silnika jest b. zły, mnóstwo nagaru (olej wymieniany średnio co 15tyś!), przeciekające uszczelki, problemy z elektryką. Zalecenie: Sprzedaż auta, gdyż jedyne co to będę już do niego dokładał.
4,0
~fiskusmati
Opel Astra H
Kombi 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Mogło by być gorzej i lepiej... Jestem osobą która lubi, aby wszystko działało tak jak fabrycznie więc wymieniam i naprawiam od razu jak coś zauważę. Jak komuś nie przeszkadza np. delikatne szumienie skrzyni biegów to może sporo zaoszczędzić (chociaż ignorowanie takich rzeczy prowadzi potem do opłakanego stanu)
3,0
~preux
Opel Astra H
Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
hmm powazne usterki koło dwumasowe i napinacz paska wielorowkowego. Czy powazne napewno nie tanie ujawniły sie z czasem głośną pracą silnika i stukaniem na zimnym silniku (koło dwumasowe) jestem przed wymianą (1300zł koło, wymiana 300zł ten napinacz 100zł. I mam nadzieje że bede jeździł dalej.
Opel Astra H Kombi