Szukaj

Lista ocen Opel Astra G (946) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 1561 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Adam
Opel Astra G
Kombi 2.0 DI 82KM 60kW
Turbina zaczęła przepuszczać olej, samochód mocno kopcił. Regeneracja w "profesjonalnym warsztacie" Turbo-Service na ul. Obozowej 82a w Warszawie to było wyrzucenie pieniędzy w błoto. Oczywiście regenerując turbinę wymieniłem olej i filtr. Niestety po przejechaniu 5 tysięcy km samochód znowu brał olej kopcił... Nie polecam regeneracji w "warsztacie" na Obozowej 82a. Jak biorą do naprawy to jest miło ale później zamiast rozpatrzyć reklamację...
2,0
~Samson
Opel Astra G
Hatchback 2.0 DI 82KM 60kW
Silnik w tym modelu jest beznadziejny. Wieczne kłopoty z lampką silnika, sygnalizującą kolejne defekty, (zaznaczam, że gdy lampka silnika sie zapala, komputer odłącza turbine, czyli moc spada o połowe, a spalanie paliwa wzrasta z 6 do 10 litrów na 100km!). Zaczeło się niewinnie od awarii - turbiny. Koszt naprawy ok 700zł. Następnie EGR, przepływomierz i wiele innych "drobiazgów", których nie sposób zliczyc. Na końcu okazało się że ten model ma...
2,0
~Piotrek_1982
Opel Astra G
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Auto ma obecnie przebieg 85 tys km. Jeszcze niedawno dalbym 5 ale niestety zblizajac sie do 100000 km. wychodza usterki. Zaczelo sie od wybitych mocnowan amortyzatorow. Same amortyzatory przednie tez nadaja sie juz do wymiany (jeden cieknie) a to juz koszt ok. 500 zl., co gorsza podejzane stuki dochodza z maglownicy, tutaj naprawa to juz koszt rzedu 1.5/2 tys. zl. Zauwazylem rowniez ubytek cieczy chlodzacej silnik co moze swiadczyc o...
3,0
~krzyssiek
Opel Astra G
Hatchback 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
Usterki silnika: Złamany plastikowy kruciec pompy wody przy 115tys (zamiennik wziałem bo miał kruciec metalowy- kosz całkowity 450zł ), 2 x strzelił czujnik cisnienia oleju -2 x 35 żł (uwaga mechanika - ten typ tak ma i może zaraz po wymianie paść znowu - u mnie tak co 20 tys), uszczelnienie wału korbowego prawa strona 150zł,lewa strona 500zł (tutaj wiecej robocizny bo skrzyniebiegow trzeba bylo wyjac). Z silnika na tyle ... wymiana prawych...
4,0
~Hitman3003
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Poważne usterki, z którymi miałem do czynienia zwykle związane są z eksploatacją samochodu. Po przejechaniu 300 tys. km zauważyłem problemy ze ślizgającym się sprzęgłem - zestaw nowego to ok. 400-450 zł, wymiana to kolejne 200-250 zł. Nic strasznego, gdyż sprzęgło wymienia się co ok. 150 tys. km. Podobnie jest ze wszystkimi innymi elementami zużywającymi się w aucie. Aczkolwiek należy się minus za zawór EGR (recyrkulacji spalin), gdyż...
4,0
Opel Astra G
Hatchback 2.0 DI 82KM 60kW
Przejechalem autem do tej pory 30000 km nie znam jego przeszlosci jesli chodzi o usterkowosc. Mi w tym czasie przydazyl sie jedna powazna usterka. Auto nie odpalalo po nocnym postoju. Trafilem na niby \"fachowca\" z autoservice Boscha w Poznaniu. który wymieniał po kolei świece, czujnik temperatury silnika i przepływomierz. Kwota napraw rosla w oczach a usterka nie ustepowala. Kiedy zaczal przebakiwac o ewentualnej koniecznosci wymiany pompy...
4,0
~Paweł
Opel Astra G
Sedan 1.6 16V 101KM 74kW
Miałem jedną poważną usterkę, jednak jestem prawie przekonany że była to wina beznadziejnego mechanika który, jak się później okazało, podczas wymiany łożysk alternatora niechlujnie go złożył. Spowodowało to awarię alternatora po 200km, co pociągnęło za sobą spalenie pompy wspomagania kierownicy i prawie wszystkich żarówek obecnych w samochodzie. Koszt naprawy to łącznie prawie 1000zł (z czego pompa to 500zł, regeneracja alternatora 200zł,...
3,0
~Aztea
Opel Astra G
Hatchback 2.0 DI 82KM 60kW
problem to kontrolka z bledem silnika checkengine ostatnio w trasie mi sie zapalila przy wyprzedzaniu ok 140km/h i kapletnie stracil moc a paliwo chlal jak wariat ale przeszlo po zgaszeniu silnika i poruszaniu rureczkami pod maska :) na szczescie bo naprawa tego sporo kosztuje problem ze stacyjka jak auto sie latem nagrzeje to nie moge go odpalic podobno to jakis weglik w stacyjce musze dociskac kluczyk ale przy duzej temp. to nic nie daje...
3,0
~Radzik
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Poważna wada: psujący się układ recyrkulacji spalin, a dokładnie zawór EGR. Przez 2 miesiące borykałem się z szarpaniem silnika podczas jazdy, nieprzyjemnym rwaniem, które się raz pojawiało, a potem znikało. Przyznam szczerze, że byłem bezradny, ale na szczęście w dobrym warsztacie wymieniono mi zawór i samochód zachowuje się już normalnie. Wszystko gra. 2 poważna wada: bierze olej. Norma jest 0,6l na 1000 km i u mnie tak mniej więcej to się...
2,0
~toor
Opel Astra G
Kombi 1.7 CDTI 80KM 59kW
mam auto od pół roku z kawałkiem i już wiem gdzie są wszyscy elektromechanicy i elektronicy w okolicy. elektrozawory, czujniki, wyskakujące kontrolki to problem z jakim w innym aucie jeszcze się nie spotkałem. żadna z nich nie spowodowała ze nie dojechałem do domu z trasy ale kto wie jak tak dalej pójdzie a koszty eksploatacji rosną. wszyscy powtarzają też że w tych silnikach lepiej lepszą ropę tankować i na lepszych stacjach, może poprzedni...
Opel Astra G