Szukaj

Lista ocen Opel Astra G (74) - Karoseria

Na liście zabraknie 2433 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Rafalekpl
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Odejmuję gwiazdkę za niepraktyczne 3 drzwiowe nadwozie. Samochód trzyma się bardzo dobrze jak na 22 letniego Opla. W progach i podłodze nie ma dziur ani bardziej zaawansowanej rdzy, tak samo podłożnice. Rdza wychodzi w miejscach, gdzie samochód był stuknięty bądź mocno obtarty. Błotniki jeszcze całe, bez dziur i śladów na zewnątrz. Samochód ma problem z przeciekającą do wnętrza wodą. W wersji 3D nie jest tak łatwo i tanio wymienić szyby tylne,...
5,0
~ricoe
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Astra może nie jest najpiękniejsza, ale zawiezie Cię tam, gdzie potrzebujesz ( odpukać ). Mój egzemplarz jest z końcówki 2001 roku - czyli ostatnia partia aut w OCYNKU ! Potem w ocynku robiono tylko elementy, nie całe auto. Od razu po zakupie zakonserwowałem caaaały samochód na tyle, na ile mogłem i mam spokój z rdzą. Dopiero teraz, po powrocie z trasy osolonym autem, nie miałem czasu go umyć i niestety wyszedł mały bobek na błotniku. Poza...
4,0
~Paweł
Opel Astra G
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
W zasadzie nie można było na nic narzekać - żadna korozja się nie pojawiła, choć wiem też, że tylnie nadkola były robione zanim ją kupiłem. Ale że zostały zrobione dobrze, toteż nigdy nic nie wychodziło. Od spodu też wyglądała bardzo ładnie - a sprzedawałem ją jako samochó 18-letni. No ale nie ma się co oszukiwać - na ten aspekt trzeba przy oplach zwracać baczna uwagę i nie wyobrażam sobie zakupu kilkunastoletniego opla bez dokładnego...
5,0
~Damian
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Bardzo ładna linia, ogólnie bardzo mi się wygląd tego samochodu, ale po 16 latach wyszła mała plamka rdzy z tyłu przy progowej listwie ale to jest spowodowane tym, że tam dużo syfu wlatuje i nie ma jak odpłynąć, a że to dopiero coś zaczęło się dziać po 16 latach to i tak bardzo dobrze. Kolejna sprawa mój egzemplarz miał problem ze schodzącym lakierem bezbarwnym nie na całym samochodzie ale np.: na dachu czy z tyłu na błotniku.
2,0
~Coolkiller
Opel Astra G
Hatchback 1.4 Twinport ECOTEC 90KM 66kW
Astry z Gliwic są wykonane fatalnie. Astra znajomego z 1999 roku ma wyraźnie lepsze spasowanie elementow karoserii i parę dodatków i osłonek dzięki którym w newralgicznych punktach nie gnije tak szybko. Ja po kupnie rozebrałem osłony progów i cale podwozie zabezpieczyłem porządnej jakości spoiwem. W nadkolach zamontowałem plastikowe osłony. Przedłuży to zywot poczciwego auta. 90 % Astr ma korozje w nadkolach z tyłu.
4,0
~Hitman3003
Opel Astra G
Kombi 2.0 DTI 101KM 74kW
Mimo, że zabezpieczenie antykorozyjne Astry G należy do udanych (szczególnie względem poprzedniej generacji), nie jest ono pozbawione wad. W pierwszej kolejności ucierpieć mogą nadkola i progi. Jeśli zamierzamy korzystać z samochodu jeszcze przez dłuższy czas - warto odwiedzić warsztat blacharski. Im szybciej bowiem pozbędziemy się problemu, tym lepiej - zwykle koszt takiej naprawy będzie stosunkowo niski.
2,0
~michał_maciejewski2
Opel Astra G
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Największa bolączka tego modelu. Astry G miały pełny ocynk do 2001 roku, a później tylko częściowy. Moja gniła aż żal było patrzeć. Typowe miejsce dla tego modelu to podłoga, a dokładniej to podłużnice, centralnie pod tyłkami kierowcy i pasażerów. Dodatkowo Opel popisał się swoim kunsztem inżynieryjnym i VIN został nabity... właśnie na tej nieszczęsnej podłużnicy.
3,0
~janosik1993
Opel Astra G
Hatchback 2.0 DI 82KM 60kW
I tu jest chyba największy ból. O ile progi i podłoga zdrowa o tyle do karoserii mogę się przyczepić. Po pierwsze ruda już chyba w standardowych miejscach typu tylne nadkola. Drugie to schodzący klar z maski. Wrrr. Nie wiem czy wada fabryczna czy jak ale nieładnie to wygląda. I niestety jedynie malowanie całego elementu coś pomoże.
4,0
~Lasot
Opel Astra G
Kombi 1.7 CDTI 80KM 59kW
Tu jestem pozytywnie zaskoczony. Pomimo 15 lat na karku nie ma większych śladów rdzy. Fakt, nigdy nie zaliczył dzwona poważniejszego niż pęknięcie zderzaka. Lakier nie traci warstwy bezbarwnej pomimo, że nie jest to metalik. Ogólnie miłe zaskoczenie, co daje mu potencjał do przetrwania jeszcze kilku lat.
3,0
~Przemysław
Opel Astra G
Hatchback 1.6 16V 101KM 74kW
Główna bolączka Astry. Nie da się ukryć, że najczęstszą ofiarą padają nadkola i progi. Auta z zachodu posiadały lepsze zabezpieczenia antykorozyjne niż gliwickie egzemplarze. Można radzić sobie na różne sposoby, ale ruda i tak wróci. Kiedy wszystko jest jeszcze zdrowe warto zabezpieczyć przed korozją.
Opel Astra G