Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW 2000-2004 (31) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~waldekns@interia.pl
Opel Astra G
Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW
JEŻELI CHODZI O SILNIK 1,7 DTI ISUZU, TO SERWIS ZALECA WYMIANĘ PASKA ROZRZĄDU PO 150 TYŚ. JA WYMIENIŁEM PO 120 TYŚ. MYŚLĘ , ŻE PRZY DOBREJ EKSPLOATACJI MOŻNA PRZEJECHAĆ 130 TYŚ. BEZ WYMIANY.OCZYWIŚCIE JEŻELI AUTO DOPIERO SIĘ KUPIŁO NALEŻY WYMIENIĆ WSZYSTKO CO WPŁYWA NA ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA, OLEJ ,PASKI, PŁYNY I NIE ROBIĆ TEGO W SERWISIE. JA SWOIM AUTEM PRZEJECHAŁEM 160 TYŚ. I NIE ROBIŁEM NIC OPRÓCZ WYMIANY KLOCKÓW, TARCZ,WYCIERACZEK DO...
4,0
~Marek
Opel Astra G
Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW
Silnik 1,7 DTI 75 KM (ISUZU). Silnik całkiem dynamiczny, bardzo oszczędny, po Warszawie ok. 6 w trasie 4,2 - 4,5 (z klimą, 4 osoby, bagażnik po brzegi). Silnik bezawaryjny, choć ma duży przebieg, a samochód jest pofirmowy. Zdecydowanie dynamiczniejszy niż w astrze I 1,4 60 km, porównywalny do audi 80 1,8 (benz.). Przyzwoita kultura pracy (jak na diesla).
4,0
~monsior1
Opel Astra G
Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW
Dotychczas jeździłem samochodami w benzynie. Przesiadka do astry 1,7 DTI 75 km była całkiem przyjemna chociaż po czasie brakuje mocy. Do 2 tyś obrotów odczuwalna turbodziura potem silnik się rozkręca. Z 3 osobami na pokładzie i załadowanym bagażniku wskazówka dotknęła 200 na liczniku ale elastyczność powyżej 100 km/h określam na mierną.
4,0
~Ernest
Opel Astra G
Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW
Silnik Isuzu, pracuje ciągle na oleju syntetycznym 5W30 Opla. Drobne pocenie z pod pokrywy zaworów oraz miski olejowej. Głowica cylindrów cała nie ma żadnych wycieków, płynu do oleju czy w druga stronę. Pompa wtryskowa, wtryski pracuja wzorcowo bez zadnych napraw (tankuje na BP lub Shellu). Układ chłodzenia bez wycieków.
2,0
~G
Opel Astra G
Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW
Silnik mało pali - koniec zalet. Ogólnie to jest dramat nie silnik. Falowanie obrotów, Sam dodaje gazu gdy nie trzeba, a jak trzeba dodać, to się dławi. Co chwilę coś jest do zrobienia, a jak nawet coś zrobisz, to zaraz od nowa ta rzecz jest do naprawy. Plastelina, nie metal.
2,0
~motyl_cisco@o2.pl
Opel Astra G
Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW
Niewiarygodnie muli na I biegu, w zasadzie to trzeba trzymać silnik na wysokich obrotach tak ok. 3 tys, i dopiero puszczać sprzęgło...Potem do setki jest już nieźle jak na niewielkiego diesla. Mozna rozbujac sie do 160, potem do 175-180 km/h to już cierpliwości i warunków trzeba...
4,0
~Onlinemaster
Opel Astra G
Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW
Życzył bym sobie mniej awaryjnej elektroniki silnika i sterownika pompy wtryskowej no i minimum 90 KM przy zachowaniu obecnego zużycia paliwa, choć te 75 KM daje radę i tragedii nie ma, dobra jest również kultura pracy tej jednostki
3,0
~Jacek445
Opel Astra G
Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW
Silnik (nie biorąc pod uwagę awaryjności) oceniam bardzo dobrze. Elastyczność, przyspieszenie, dynamika przy niskim spalaniu (trzeba mieć naprawdę ciężką nogę żeby spalił powyżej 6l/100km) jest naprawdę rewelacyjna.
4,0
~Krasnal
Opel Astra G
Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW
Silnik jeśli chodzi o moc i osiągi do sportowców się nie zalicza. To typowy wół roboczy, który solidnie i ciężko pracuje każdego dnia. Wymaga tak jak każdy silnik, a diesel w szczególności (chłodzenie turbiny).
Dziennik kosztów dla Opel Astra G Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
5,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~jacykos
Opel Astra G
Kombi 1.7 DTI 75KM 55kW
Osiągi silnika może i dobre. Zdarzają się awarie mi nawaliła pompa olejowa, koszt kupna używanej części to 300/500zł. Poza tym silnik bardzo lubi brać olej. Na 7000tys zalałem już 4 litry.
Opel Astra G Kombi