Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 1998-2003 (181) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 313 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pablo_fso@o2.pl
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi. Głośna praca układu wspomagania kierownicy. Poza tym przekładnię kierowniczą delikatnie "czuć" na kierownicy przy przejeżdżaniu po nierównościach. Edit po 3 latach: do powyzszego można się przyzwyczaić tak, ze juz nie zwracam na to nawet uwagi. Należy podkreslić niezłą trwałość zawieszenia - wymianiana była tylko jakaś guma stabilizatora i jedna końcówka drążka kierowniczego. Amortyzatory wytrzymały...
3,0
~flat532
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Zawieszenie trochę miekkie, na zakrętach trochę ma się uczucie wylatywania poza zakręt , polecam dobre opony. Często wybije sie łącznik stabilizatorów i powoduje nieprzyjemne stuki ( koszt niewielki bo 40-50pln za szt. wymienić trzeba 2). Czasem na jeździe na wprost tez dziwnie sie zachowuje, ale może to kwestia przyzwyczajenia . Ogólnie , nie jestem zadowolony za zawieszenia , moze mało awaryjne , ale nie jest precyzyjne
4,0
~Filip
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Przyzwoite zestrojenie zawieszenia i układu kierowniczego. Dobre zachowanie na naszych nierównych drogach. Wolałbym co prawda nieco więcej komfortu ale i tak wg mnie wypracowano lepszy kompromis niż u większości konkurencji o podobnym pułapie cen (jeździłem różnymi autami w cenie 40-50 tys). Jest przyzwoita komunikacja autko-kierowca (co nie jest wcale regułą), jazda całkiem przyjemna.
4,0
~MISIO z Zabrza
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Pilnuj cisnienie wkolach i stan opon bo sie zdzwisz jak pujdziesz po bandzie najlepiej pompuj azotem nie zmienia sie cisnienie A pod spodem caly cas sie cos tlucze jak by malpy na dachu Trzeba caly czas cos dokrecac?albo wymienic bo sie urwalo albo wyrobiloAle POLSKIE dziury kosztuja Ale części nie tak drogo jak wiesz gdzie kupić Jest duzo zamieników i tez dobre jak nie leprze od fabrycznych?
4,0
~tzhkc
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Ostatnio gdy wracałem z Wrocławia w stronę Katowic naszą nową autostradą jechałem 170 km/h na LPG kiedy z lewej strony wyprzedziło mnie auto pędzące ok.220 km/h poczułem lekkie bujnięce autem na boki (podmuchy wiatru)-mógłby być troszke niżej zawieszony tył. No ale to chyba tyle. Ogółem przy normalnej jeździe jest wszystko O.K
5,0
~Wojtek
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Bardzo dobrze się prowadzi, doskonale się trzyma w zakrętach. Pomimo przebiegu 220 tys. mam oryginalne amortyzatory Sachsa i na ostatnim przeglądzie ich skuteczność wyniosła ponad 60 % dla przodu i ponad 40 % dla tyłu. Zawieszenie dość komfortowe choć przy takim przebiegu słychać jego odgłosy na wybojach.
5,0
~Cyngiel
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Lubię sztywne zawieszenia. pozwalają dobrze czuć auto, korzystnie wpływają na trwałość elem. ruchomych. Astra na dodatek jeszcze jeździ na zakrętach jak po szynach. Mały kąt zejścia rezultuje małą wrażliwością na boczne podmuchy. Nowatorski jak na rok prototypu rozstaw osi wśród kompaktów.
4,0
~Kamil_D
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Tutaj jest zadowalająco. Kiedy mistrzowie kierownicy w BMW czy Audi zwalniają przed zakrętem do 60 km/h, ja śmiało w ten sam wkraczam z o wiele większą prędkością. Jest sztywno, dla tych, co mieszkają na obszarze z dziurawymi drogami będzie to zapewne minusem, dla mnie spory plus.
5,0
~pawano
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Bardzo pewny. Samochód zachowuje się bardzo przewidywalnie i od pierwszej jazdy można poczuć się w nim jak u siebie. Jest bardzo twardy, ale to kwestia gustu i dróg po jakich się jeździ :) Mi bardzo odpowiada takie zawieszenie, bo daje dużo pewności w prowadzeniu.
Dziennik kosztów dla Opel Astra G Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,9
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Vinc
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Doskonale trzyma się drogi. Przede wszystkim nie czuje się masy auta, co pozwala na doskonałe jego wyczucie na zakrętach. Dotychczas, poza astrą, tylko mondeo sprostało moim wymaganiom co do \"ostrzejszej\" jazdy. Na minus tylko słabe hamulce; nie to co w renault.
Opel Astra G Hatchback