Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 1998-2003 (159) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 335 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~pablo_fso@o2.pl
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Na razie brak. Na pochwałę zasługuje zupełny brak korozji. Edit po 3 latach: lakier trzyma się całkiem dobrze - jedyna korozja jaka się pojawiła to pod chlapaczem lakier został zdarty do blachy i tam jest nalot - ale nie jest to perforacja więc mały problem. Odnośnie poważnych usterek - bardzo dobrze, w zasadzie mógłbym pod to podciągnąć raz awarię modułu zapłonowego kiedy samochód mi pracowal na 2 cylindry tylko ale tu prawdopodobnie...
2,0
~Atrus
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Samochód jest niediagnozowalny - można wymienić pół samochodu i nie dojść co dolega. Zero alarmów lub alarmy wprowadzające w błąd. Awaria sterownika silnika po przebiegu 160kkm (sterownik zamontowany na bloku silnika co prędzej czy później spowoduje awarię). Szarpanie przy ruszaniu - żaden z mechaników nie był w stanie zdiagnozować usterki - wymienione: pompa paliwa, cewka, czujnik wałka, czujnik wału, map sensor, przepustnica. Przyczyną...
2,0
~barbara_lech@poczta.onet.pl
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
na gwarancji - na szczęście ,zepsuł się agregat i zasniedziały styki tylnych świateł, a w zeszłym tygodniu w nocy podczas jazdy zgasły przednie światła - spadł kabel z jednej, aw drugiej przez chyba zwarcie spaliła się ząrówka no i najważniejsze wysiadł w tym samym czasie regulator hamowania tylnej osi - który bagatela kosztował mnie wczoraj 400zł, na tak młode auto są to zbyt poważne usterki
5,0
~Sławek
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Brak poważnych usterek - auto nigdy mnie jeszcze nie zawiodło. Jedyna poważna usterka była pochodną braku paliwa w baku - spaliła się pompka paliwa. Koszty w serwisie opla takiej pompki to 1300 zł ale udało mi się kupić nową za 200 zł + 100 zł montaż no i nie dopuszczam już do obniżenia poziomu paliwa poniżej rezerwy.
1,0
~yoorand@yahoo.com
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
W ciągu pierwszych 30 tyś komputer 2 razy, ciągła walka z gaśnięciem, potem spalanie ok 20l/100km (tak, tak...), potem niemożność urachamiania - lawetą do serwisu raz na tydzień. Po 75 tyś naprawa główna. Olej chla jak wodę mimo naprawy. Jedyne auto jakie posiadam, które nawalało w trasie. Treaz mu przeszło jakoś....
1,0
~Kamil
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Autem przejechałem przez rok 60.000 km (obecnie 110.000). Jak na 2,5 letnie auto to spory przebieg, jednak bez przesady. Uważam, że to samochód zrobiony na 100.000 km, potem do wymiany. Do tego własnie momentu wszystkim znajomym zachwalałem Opla, teraz odradzam. Jak ktoś mało jeździ to OK.
2,0
~Tomasz z małpolski
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
OK ocencie sami. Auto ma rok, kupione w salonie. Przychodzę rano odpalam samochód i przez ok 1 minutę słyszę metaliczne klepanie przypominające pracę diesla. Popychacze, problem z jakimś zaworem zwrotnym. W serwisie mówią, że ten model tak ma. Tym gorzej dla tego samochodu.
2,0
~Vinc
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Od nowości (na szczęście wszystkie naprawy gwarancyjne) - piasta prawego koła - piasta lewego koła - CHłODNICA !!! (wyciek - hol po raz pierwszy) - zamarznięcie elektroniki zimą (drugi hol; w ASO powiedzieli ze to się ZDARZA !!!) - siłownik zamka w drzwiach do wymiany
5,0
~flat532
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Nie miałem poważniejszych usterek . Wymiana tłumika po 120,000k (koszt 450PLN) chyba nie jest zaskoczeniem , tarcze wymieniłem po 100,000km (tarcze + klocki = 350 PLN), tez im sie juz należało, poważniejszych awarii nie miałem w ogole
5,0
~Damian
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Trwały i bezawaryjny samochód. Jak coś było do wymiany no to dawał jakieś przejawy tego ale nie, że dalej nie można jechać czy coś tylko w najbliższym czasie trzeba będzie coś z tym zrobić i tyle. Solidny samochód.
Opel Astra G Hatchback