Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 1998-2003 (187) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 307 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Maciej
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Od początku mojego użytkowania samochodzik nie miał problemów,na początku pierwszy problem to sie spalił mechanizm od wycieraczek(ale jak sie dowiedziałem to wada fabryczna, tulejki sie zacierają i silniczek od wycieraczek sie spalił, w późniejszych modelach to poprawiono.) Poważna moim zdaniem wada tego samochodu to air bag kierowcy Titki w kierownicy czyli gumowe wkładki od klaksonu pękają pod wpływem temperatury(wada w tych...
4,0
~Sławek
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Brak drobnych usterek poza fabrycznymi wpadkami producenta, np. przednie szyby nie opuszczają się do końca zostaje jakieś 5 cm przymkniętej szyby (i nie można przez to zrobić "zimnego łokcia ;-)) Kiedyś stwierdziłem że przestała sie świecić żarówka na podsufitce więc kupiłem nową - jakież było moje zdziwienie po zdjęciu klosza, żarówka była dobra - pojechałemdo specjalisty od opli - a on mówi do mnie - masz przegnite kable pod lewym progiem -...
3,0
~jareckiz@interia.pl
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
wielkich usterek nie ma ale drobiazgów jest bez liku, auto mało eksploatowane z przebiegiem 34, tyś. km, ma wilgotna mise olejową bo uszczelka nie trzytma i olej widać, wymiana uszczelki misy + uszczelka kolektora wydechowego, którą wymienuiłem na nową z uwagi na koniecznośc zdemontowania kolektora wydechowego aby odkręcić misę olejową i robocizna u znajomego mechanika wyniosła 150 zł. Tylna wycieraczka czasami pracuje jak chce i sie zawiesza...
3,0
~pablo_fso@o2.pl
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Po zakupie na razie wymieniałem przy okazji wymiany paska klinowego rolkę napinającą za 59zł. Interwencji wymaga jeszcze instalacja gazowa bo czasem długo schodzi z obrotów. Okazało się, że reduktor gazu też jest do wymiany - 350zł w plecy. Zepsuł się termostat, dodatkowo przednie zawieszenie zaczęło skrzypieć jak się zrobiło chłodniej - ocena w dół. Okazało się, że do wymiany gumy stabilizatora. Jak tak dalej pójdzie będzie dalej spadać ......
4,0
~Kamil_D
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Tutaj mam wątpliwości, bo co prawda musiałem planować głowicę i wymienić uszczelkę (600 zł), wymienić poduszki silnika i przewód od wspomagania (800 zł) i po kupnie przeprowadzić serwis olejowy, wymianę tarcz itd. (1000 zł), to jednak jest to normą w 17 letnim aucie, więc zaliczam to do drobnych usterek. Nigdy nie rozklekotał się na środku drogi, a wszelkie awarie sygnalizował wcześniej (przy uszczelce utrata mocy, przy wspomaganiu wibrująca...
4,0
~Cyngiel
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Serwis przez 5 godz.(2 wizyty) nie uporał się z trzeszczącym fotelem kierowcy(reg. wys.). Sam dobrałem się do niego gdy mi ręce opadły, a tyłek ścierpł. Dałem nura z głową pod fotel, wytypowałem 2 punkty, psiknąłem WD 40 - zabieg 5 min., skuteczność 100%!, efekt kilka miesięcy bez zmian!!! Wypadające gniazdo zapalniczki (made in Italy), po wrażeniach z serwisu sam se zrobiłem... Opony Eco Continental straciły wyważenie po ok. 5 tys. km. (5 do...
4,0
~piotrek dąbrowa górnicza
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
przez 253 tyś km, dwa razy nawalił termostat (zawsze pod domem), spalił się silnik dmuchawy (zawsze jeździłem na włączonej 2), popaliły się żarówki w panelu środkowym na desce, i to wszystko, aha urwała się jedna część osłony termicznej końcowego tłumika, ale wychodząc z założenia że jak coś odpada w czasie jazdy i samochód jedzie dalej to znaczy że było to niepotrzebne i jeżdżę już bez tej blaszki 100 tyś km i jest ok
3,0
~lukag
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Drobiazgi w tym samochodzie lubią zawodzić. Tak przynajmniej wynika z moich obserwacji po przekroczeniu 180000 km. Kiepskiej jakości materiały wykończeniowe drzwi lubią się przecierać. Wysiadają czujniki, wycieraczki, siłowniki, itp. W pewnym momencie nie było miesiąca, żeby coś nie poszło. Największym kłopotem w pewnym momencie zaczęła być ruda... z którą nie można było wygrać.
4,0
~jurek
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
eksploatuje auto przez osim lat, nie miałem w tym okresie większych awarii, w tym okresie przejechałem ponad 140 tys. wymieniłem okładziny hamuców przednich 1 raz, dwa razy końcówkę rury wydechowej, linkę sprzęgła, pare razy żarówki świateł drogowych , no i oczywiście filtry i olej co 10 tys. km.
Dziennik kosztów dla Opel Astra G Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,9
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Rafał C.
Opel Astra G
Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW
jeżdżę moją astrą od pół roku i w zasadzie nic mi się nie popsuło (miałem jedynie problem ze stacyjką ktorej nie mogłem przekręcić, po tym jak samochód stał długo na słońcu, ale "samo przeszło"), poprzedni właściciel też nie narzekał (mówił jedynie o przepalających się żarówkach przednich reflektorów)
Opel Astra G Hatchback