Szukaj

Lista ocen Opel Astra F Hatchback (601) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 1129 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Paweł Mazur
Opel Astra F
Hatchback 1.6 i 75KM 55kW
Wymieniona pompka paliwa (zgasł na światłach i już nie zapalił - na szczeście zaledwie dwieście metrów od ASO Opla:)), wymieniona pęknięta chłodnica (podejrzewam, że nadwerężyłem ją podczas drobnej stłuczki jaka mi się przydażyła w ruchu miejskim, a po jakims czasie zaczeła na dobre przeciekać), ostatnio wymieniony układ elektroniczny zapłonu.
3,0
~SZAR
Opel Astra F
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Hmmm przed swietami niespodzianka: okazało się ze do wymiany były: amortyzatory (wszystkie), tarcze i klocki. Zamontowałem niemieckie tarcze BS i takie same klocki przy liczniku 130000. Napisze jakie efekty. Ale zaznaczam ze chyba od poczatku zaden własciciel nie robił amorów. Ja nim zrobiłem 7000 od sierpnia. Po wymianie jest zajebista róznica na plus.
5,0
~Borowik
Opel Astra F
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Auto mimo wieku 10 lat daje poczucie pewności przy podróżowaniu. Podczas dotychczasowej eksploatacji w różnych warunkach i na różnych dystansach występujące usterki nie doprowadziły do uniemożliwienia kontynuowania jazdy. Po raz kolejny kłania się prosta konstrukcja i ubogie wyposażenie - w tym aucie po prostu nie ma co się popsuć.
5,0
~..::AstraFan::..
Opel Astra F
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Odpukać..zawsze zawiozła i przywiozła z powrotem..raz tylko stanęła ale z braku..paliwa, bo DUŻY minus dla Opla za brak funkcji migania kontrolki "rezerwa"..w Astrze G miałem i myślałem że tu też jest no i czekałem czekałem i stanąłem. ale to jest i tak dobrze że w ogóle mam tę kontrolkę, bo wersje bez obrotomierza jej nie mają!!!
5,0
~ppiotrek2000
Opel Astra F
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Przez 10 lat z usterek uniemożliwiających dalszą jazdę stało się: - rozleciał się termostat, w okresie gwarancji 800 m!!! od serwisu OPLA, naprawa kosztowna bo trzeba ruszać rozrząd, na szczęscie w tym przypadku za free. - wybiło świecę z cylindra pod domem!!!, kupiłem z wadą fabryczną na gwincie, naprawa 30 zł, u kolegi.
4,0
~Darek - Bydgoszcz
Opel Astra F
Hatchback 1.7 TD 68KM 50kW
Planowanie głowicy przy 157 tysiącu - zagrzał mi się na trasie 570 km bez postoju i przy prędkości średniej 114km/h - było lato i potwornie gorąco, wentylator włączył się po pierwszych 30 km i tak chodził aż do końca. Kupiłem jak miała 80 tys i był kamień w chłodnicy - coś koło 7 kg... trzeba było wymienić i jest OK.
4,0
~Łukasz
Opel Astra F
Hatchback 2.0 i 16V 150KM 110kW
Staram się go nie katować jest ok. Po zamontowaniu dwóch wzmacniaczy siadł alternator. Już jest większy :). Zimą trzeba go w miarę czesto odpalać gdyż inaczej siada akumulator. Nawiew jest chyba zapchany. Do zrobienia. Jak to w Oplach bywa a przynajmniej w Astrach blacharka musi być zrobiona (rdza przy wlewie paliwa).
4,0
~cycu69@poczta.fm
Opel Astra F
Hatchback 1.4 i 60KM 44kW
Zdażają się lecz są drobne i usówalne nie przseszkadzają w eksploatacji i jeżdzie, najpoważniejsze jakie mogą sie zdażyć to zerwanie paska rozżądu,przebiegi to ok 400 tys km bez remontu. Najtrwalsze są zarazem najprostrze silniki .Widziałem kombi z silnikiem 1.4 8v z przebiegiem 350000 bez remontu w dobrej kondycji.
2,0
~edi181
Opel Astra F
Hatchback 1.6 i 75KM 55kW
Coroczna wymiana uszczelki pod głowicą, koszt ok. 500 zł; nagminne łamanie drążków stabilizatora, koszt co prawda niski ale jednak. Masę wycieków w silniku, co parę miesięcy wymiana szczotek w alternatorze. Jednym słowem co chwile u mechanika byłem. W dwa lata włożyłem w ten samochód ok 4000 PLN.
4,0
~Marcin
Opel Astra F
Hatchback 1.7 TD 68KM 50kW
Miałem problem z pompa wspomagania (ciekł olej) i teraz ostatnio wymieniłem turbinę i uszczelkę pod głowicą, ale uszczelkę nie potrzebnie bo to co niby miało wyciekać spod głowicy leciało z turbiny. Niefachowy mechanik przyczynił się jeszcze przy okazji do wymiany jednego wtryskiwacza.
Opel Astra F Hatchback