Szukaj

Lista ocen Nissan Qashqai I Crossover 2.0 140KM 103kW 2007-2011 (28) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Radek
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
U mnie popsuło się składanie jednej połówki tylnej kanapy (walczyłem z tym parę godzin ale się udało naprawić). Zamek tylnej klapy wymaga regularnego smarowania, inaczej się będzie zacinać i klapa się nie będzie domykać. Zatarł mi się silniczek od wycieraczek. Raz spadł jeden wężyk z układu sprzęgła i nagle straciłem sprzęgło podczas jazdy - ogarnięte na poboczu. Poza tym - rzeczy eksploatacyjne.
4,0
~PeJot86
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
Wnętrze - odchodzi chrom z klamek , guziczek w hamulcu ręcznym wytarł się do białości, tapicerka trochę się wysiedziała ( ale za to nie widać żeby gdzieś się przecierała). Lewarek nie wytrzymuje co sezonowej zmiany kół. Odpadła osłona katalizatora spalin. Czasem wnętrze wydaje jakieś delikatne stuki - no ale co się dziwić skoro samochód ma 7 lat i parkuje "pod chmurką"
3,0
~Picek
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
Nie znam się na tym za dobrze ale jakieś gumy w zawieszeniu do wymiany, kumplowi w takim samym qashqaiu przy dużo mniejszym przebiegu poszły wahacze z tyłu, ogólnie ma bardzo słabe zawieszenie jak na to, że reklamują go \"miastoodpornym\". Ulice miast Polski nie wyglądają tak jak w Japonii. Poza tym odpryski bezbarwnego lakieru pojawiające się same znikąd zwiastują rychłą korozję.
5,0
~......
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
to jest nissan więc mam nadzieje że będzie tak jak jego starsi koledzy tzn; nie poznam warsztatów samochodowych. Uwaga!! uwaga na łańcuszki rozrządu nie lubią niskich obrotów ponieważ się naciągają( zbyt duże przeciążenie) wkręcajcie na wyższe obroty( 2,8 do 4 tyś) a zapewnicie mu długą żywotność
5,0
~Farbi
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
Cóż można powiedzieć jak się ma 1200km przejechanych. Jeździłem 5.5 roku almerą, zrobiłem 200tyś km i żadnych większych napraw, jeśli koncern niczego nie spartolił i jeszcze coś poprawił w kwestii niezawodności to musi być bardzo dobrze.
5,0
~yukisan
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
Zdarzyło mi się zatarcie klocków z tarczą tydzień po wymianie, ale to nie jest wina pojazdu. Urwany zaczep rury wydechowej. Urwana osłona zbiornika paliwa (od spodu). Odgięty narożnik plastikowej osłony drzwi od zewnątrz.
2,0
~gre-g
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
skrzypiąca przekładnia kierownicy(nasmarowali przeszło teraz znów),nie otwierająca się szuflada pod fotelem pasażera,nisko otwierająca się klapa bagaznika(trzeba uważać na głowę)
4,0
~Michał
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
Tak jak pisałem wyżej elementy zawieszenia ale daje to do drobiazgów ponieważ nie wymagają one dużych nakładów i natychmiastowej interwencji.
4,0
~Michał
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
Tak jak pisałem wyżej elementy zawieszenia ale daje to do drobiazgów ponieważ nie wymagają one dużych nakładów i natychmiastowej interwencji.
Dziennik kosztów dla Nissan Qashqai I Crossover 2.0 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
9,7
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~popek82
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
skrzypiacy fotel, koncowka drążka, amorki tył, przednie łożyska mcpersona, końcowka drążka kierowniczego - wszystko na gwarancji od naprawy ok
Nissan Qashqai I Crossover