Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Pajero II (44) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Gołąb
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Automatyczna--Straszny z niej spowalniacz auta,z tego co wiem to auta z manualem są żywsze...Jeśli chodzi o jazdę w terenie to automat ma pewne plusy. A największym plusem jest brak sprzęgła,bo niewiem czy wiecie,ale przy nieumiejętnej jeżdzie można łatwo je zniszczyć. Jeśli chodzi o samą skrzynie jest chyba nie zniszczalna,trzeba tylko dbać o olej.polecam skrzynią SUPER SELECT-daje o wiele większe możliwości niż EASY SELECT.
Dodane 15 lat temu
3,0
~dentysta1
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Tutaj niestety już gorzej, w zasadzie ruszam z 2-jki wystarczający moment obrotowy do bez problemowego ruszania a bieg jest dłuższy o zapewnia to szybszy start, 1-nka krótka w zasadzie tylko w teren na miasto zdecydowanie polecam 2-jke, skrzynia trochę nie precyzyjna, w zasadzie jest to najsłabszy element samochodu. Jeżeli chodzi o napędy to tutaj 1-wsza klasa, centralna blokada itd. odporne i na zł€żecie i nie zawodne
Dodane 18 lat temu
5,0
~Walerian
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.5 i V6 24V GLS 194KM 143kW
Manualna Super Select z tym silnikiem pozwala na obroty 2000 /min .Zmiany biegów bez zastrzeżeń , wchodzą dokładnie bezszelestnie , dołączanie przedniego napędu(mechaniczne ) w trakcie jazdy , skrzynia redukcyjna , blokady . Słowem prawie off roadowy full serwis .( brak blokady PM ) Duzo trybowni wykorzystywanej w 5 %.
Dodane 10 lat temu
4,0
~Bolo
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Skrzynia to typowy japoniec. Siermiężnia, za to niezawodna. Jedynie ten piąty bieg, niewiele wyższy od 4ki i przez to w trasie nie da się pojechać więcej i trudno trzymać auto na niższych obrotach. Max 100km/h aby było komfortowo.
Dodane 14 lat temu
5,0
~Kuba
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Skrzynia nie sprawia kłopotów, biegi wchodzą lekko a \"jedynka\" i \"dwójka\" są na podwójnych synchronizatorach. Przełożenia są dobrane dobrze - nie trzeba mieszać lewarkiem a i da się fajnie ekonomicznie jeździć jeśli ktoś lubi.
Dodane 15 lat temu
4,0
~zbyszek7441
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Biegi wchodzą tak sobie jak jest zimny olej, po rozgrzaniu jest ok. Reduktor i blokada tylnego mostu działają dobrze, nie trzeba używać dużej siły żeby je włączyć (dźwignia wchodzi gładko w kolejne położenia )
Dodane 13 lat temu
4,0
~kowal-1978@tlen.pl
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Skrzynia super select bardzo fajna sprawa szczególnie zimą umożliwia jazdę z włączonym napędem na cztery koła po asfalcie:)Jak jest zimny to dwójka troszkę haczy po rozgrzaniu oleju problem znika.
Dodane 17 lat temu
3,0
~jadzia bytom
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
automat świetna sprawa, tylko w moim poszedł czujnik temp oleju w skrzyni i nikt nie chce mi go naprawić, w związku z czym nie wchodzi na ostatni bieg, przy 100km/h ma 4tys obrotów i pali jak smok :(
Dodane 18 lat temu
4,0
~devdd
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Jak w miskach, dobrze, bezproblemowo, bez zgrzytow, ale tak jak mialem w sigmie trojka nie wchodzi juz tak lekko jak pozostale, ale nawet ona nie zgrzyta itp.
Dodane 16 lat temu
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Pajero II
Średni koszt przejechania 100 km
9,00 zł
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~G463@interia.pl
Mitsubishi Pajero II
Soft Top 2.5 TD 99KM 73kW
Obydwie skrzynki bez problemow - nic nie zgryta, nic nie wyskakuje, biegi wbijam dwoma palcami, wchodza jak noz w roztopione maslo ;-))
Dodane 16 lat temu
Mitsubishi Pajero II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów