AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mitsubishi
Pajero
II
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mitsubishi Pajero II
(44) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
37
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Gołąb
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Automatyczna--Straszny z niej spowalniacz auta,z tego co wiem to auta z manualem są żywsze...Jeśli chodzi o jazdę w terenie to automat ma pewne plusy. A największym plusem jest brak sprzęgła,bo niewiem czy wiecie,ale przy nieumiejętnej jeżdzie można łatwo je zniszczyć. Jeśli chodzi o samą skrzynie jest chyba nie zniszczalna,trzeba tylko dbać o olej.polecam skrzynią SUPER SELECT-daje o wiele większe możliwości niż EASY SELECT.
Dodane
15 lat temu
3,0
~dentysta1
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Tutaj niestety już gorzej, w zasadzie ruszam z 2-jki wystarczający moment obrotowy do bez problemowego ruszania a bieg jest dłuższy o zapewnia to szybszy start, 1-nka krótka w zasadzie tylko w teren na miasto zdecydowanie polecam 2-jke, skrzynia trochę nie precyzyjna, w zasadzie jest to najsłabszy element samochodu. Jeżeli chodzi o napędy to tutaj 1-wsza klasa, centralna blokada itd. odporne i na zł€żecie i nie zawodne
Dodane
18 lat temu
5,0
~Walerian
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.5 i V6 24V GLS 194KM 143kW
Manualna Super Select z tym silnikiem pozwala na obroty 2000 /min .Zmiany biegów bez zastrzeżeń , wchodzą dokładnie bezszelestnie , dołączanie przedniego napędu(mechaniczne ) w trakcie jazdy , skrzynia redukcyjna , blokady . Słowem prawie off roadowy full serwis .( brak blokady PM ) Duzo trybowni wykorzystywanej w 5 %.
Dodane
10 lat temu
4,0
~Bolo
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Skrzynia to typowy japoniec. Siermiężnia, za to niezawodna. Jedynie ten piąty bieg, niewiele wyższy od 4ki i przez to w trasie nie da się pojechać więcej i trudno trzymać auto na niższych obrotach. Max 100km/h aby było komfortowo.
Dodane
14 lat temu
5,0
~Kuba
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Skrzynia nie sprawia kłopotów, biegi wchodzą lekko a \"jedynka\" i \"dwójka\" są na podwójnych synchronizatorach. Przełożenia są dobrane dobrze - nie trzeba mieszać lewarkiem a i da się fajnie ekonomicznie jeździć jeśli ktoś lubi.
Dodane
15 lat temu
4,0
~zbyszek7441
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Biegi wchodzą tak sobie jak jest zimny olej, po rozgrzaniu jest ok. Reduktor i blokada tylnego mostu działają dobrze, nie trzeba używać dużej siły żeby je włączyć (dźwignia wchodzi gładko w kolejne położenia )
Dodane
13 lat temu
4,0
~kowal-1978@tlen.pl
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Skrzynia super select bardzo fajna sprawa szczególnie zimą umożliwia jazdę z włączonym napędem na cztery koła po asfalcie:)Jak jest zimny to dwójka troszkę haczy po rozgrzaniu oleju problem znika.
Dodane
17 lat temu
3,0
~jadzia bytom
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
automat świetna sprawa, tylko w moim poszedł czujnik temp oleju w skrzyni i nikt nie chce mi go naprawić, w związku z czym nie wchodzi na ostatni bieg, przy 100km/h ma 4tys obrotów i pali jak smok :(
Dodane
18 lat temu
4,0
~devdd
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Jak w miskach, dobrze, bezproblemowo, bez zgrzytow, ale tak jak mialem w sigmie trojka nie wchodzi juz tak lekko jak pozostale, ale nawet ona nie zgrzyta itp.
Dodane
16 lat temu
Dziennik kosztów dla
Mitsubishi Pajero II
Średni koszt
przejechania 100 km
9,00 zł
on
10,8
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~G463@interia.pl
Mitsubishi Pajero II
Soft Top 2.5 TD 99KM 73kW
Obydwie skrzynki bez problemow - nic nie zgryta, nic nie wyskakuje, biegi wbijam dwoma palcami, wchodza jak noz w roztopione maslo ;-))
Dodane
16 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mitsubishi
Zobacz 16 aut
od ręki
Mitsubishi Pajero II
4,2 (81 ocen)
Wybierz nadwozie
Junior
Soft Top
Standard
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mitsubishi Pajero w pigułce
Mitsubishi Pajero
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mitsubishi Pajero
Dane techniczne
Mitsubishi Pajero II
Raporty zużycia paliwa
Mitsubishi Pajero II
Opinie
Mitsubishi Pajero II
Usterki
Mitsubishi Pajero II
Publikacje
Mitsubishi Pajero
Newsy
Mitsubishi Pajero
Galerie
Mitsubishi Pajero
Nasze pomiary
Mitsubishi Pajero
Filmy
Mitsubishi Pajero
Ogłoszenia
Mitsubishi Pajero
Ceny aut używanych
Mitsubishi Pajero
Dziennik kosztów
Mitsubishi Pajero II
Opinie o instalacjach LPG
Mitsubishi Pajero II
Testy zderzeniowe
Mitsubishi
Aktualnie przeglądasz
Mitsubishi Pajero II
Dane techniczne
94 raporty
zużycia paliwa
4 ogłoszenia
używanych
10 zgłoszonych
usterek
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy