Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Outlander III (83) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pik-gl
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Skrzynia do 3 tys mało precyzyjna i "rozlazła". Po kolejnych trzech daje wrażenie, że się "ustawiła". Bałem się manualnej 5 bo to już historia ale zwracam honor specom od Mitsu. Jest naprawdę bardzo dobrze (z tą mocą) zestrojona. Zakres pracy trzeciego i piątego biegu imponuje. W dużym ruchu autostradowym i podmiejskim sprawdza się super. Bardzo chciałem CVT lub automat ale "cena czyni cuda". Pozostał prosty...
3,0
~Macias
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Jak to CVT szału nie ma, robi swoją robotę w oparciu o założenia według, których ją skonstruowano. Czyli po rozładowaniu baterii i przy bardziej zdecydowanym obchodzeniu się z pedałem gazu wkręca silnik na niepotrzebnie wysokie obroty powodując wzmożony hałas. Jednak jeżdżąc autem z poszanowaniem ogólnych zasad jazdy każdym autem hybrydowym, tj. przewidująco, płynnie i spokojnie, można te negatywne odczucia akustyczne minimalizować. Za to...
5,0
~jan
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Mam doświadczenie z manualnymi, klasycznymi automatami (tu jest taki) jak i dwusprzęgłowymi skrzyniami. Ta jest bardzo dobra - oczywiście to nie skrzynia dwusprzęgłowa, więc trochę wolniejsza, ale jak na klasyczny automat to rewelacja. Sprawnie zmienia biegi, nie szarpie, często odbywa się to niezauważalnie. To z czym się nie spotkałem dotychczas, to przy zjeździe z góry pomimo wzrostu obrotów powyżej 2000 brak zmiany biegu na wyższy...
5,0
~Grzegorz
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Mam automatyczną skrzynię biegów (ale nie tę CVT), która bardzo gładko i prawie niezauważalnie zmienia biegi. W porównaniu do DSG w Touranie, jest nieznacznie gorsza przy przyspieszaniu, ale nie przeszkadza mi to. Wygodne łopatki. Dużo lepsza redukcja biegów łopatkami i hamowanie silnikiem niż w DSG. Od razu przy redukcji auto hamuje, a w DSG Volkswagena samochód przez chyba sekundę jedzie na luzie nim zdoła zredukować bieg, obroty skaczą,...
5,0
~phev2017
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV Facelifting 2017 2.0 203KM 149kW
Cos takiego nie istnieje w tym aucie. PHEV NIE MA SKRZYNI BIEGOW, zbiera sie od razu, nic sie nie redukuje, nie szarpie, bajka. Pamietam jak przesiadlem sie z manulanych skrzyn na automat, bylem pod wrazeniem komfortu jaki daje automatyczna przekladnia, szczegolnie w miescie. Natomiast nawet w automatach ktorymi jezdzilem odczuwalo sie przelozenie biegow, nie mowiac juz o wyjacych skrzyniach CVT, tutaj jest po prostu rewelacja, wrzucasz...
3,0
~Rozczarowany
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Automat. Niby i zmienia nie najwolniej, ale nie integruje sie z kierowca. Technologia archaiczna. To po prostu słychać i czuć. Czasem zbyt długo ciągnie na jakimś biegu a jak wyprzedzasz to zmieni i tracisz moc. Najlepiej skorzystać z łopatek albo gaz w podłogę. Tyle ze będzie głośno. Bardzo czuła na wciśnięcie pedału co sprawia, ze często bez zamierzenia redukuje robiąc kupę hałasu. Znowu w trybie eco za niskie obroty, aż silnikiem trzęsie....
5,0
~bigmike
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
Skrzynia biegów hmm.. Generalnie zupełnie inna jazda skrzynią CVT niz kilku stopniową. Trzeba sie przyzwyczaić. Poza tym w trybie Eco niesamowita cisza i wygoda, auto płynie jesli chce wyprzedzic bardziej dynamiczniej 3 ruchy łopatkami w dół i ogień.;) wtedy zaczyna sie naprawdę robić przyjemnie. Generalnie mam wrazenie ze z dnia na dzien jezdzic sie nią coraz to lepiej.. tak jak by sie uczyła stylu jazdy.
3,0
~The_Eagel
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Najpierw chciałem dać 2 gwiazdki, ale w sumie jakby oceniać tradycyjne automaty to ta wypadłaby dobrze. W porównaniu do DSG to wypada TRAGICZNIE, duże opóźnienie na wciśnięcie gazy, czasem jakby skrzynia biegów była "niezdecydowana" który bieg wrzucić, w górę czy w dół, często to całe szczęście się nie zdarza, ale jednak jest ospała. Słabo jak na samochód wyceniany na 170000zł
5,0
~Auto sympatyk
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Dotychczas jeździłem Automatami BMW i DSG w Golfie. Bardzo obawiałem się, że ta skrzynia mnie rozczaruje bo jest to "tradycyjna" jednosprzęgłowa skrzynia. Nie ma obaw. Zmienia biegi dość szybko choć nie tak jak ostatnia 8-biegowa BMW i DSG. Ale i tak nie ma co narzekać. Naprawdę dobra robota. Podejrzewam też, że będzie trwalsza od np. dwusprzęgłowych
5,0
~Przem
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Nie mam za bardzo porównania do innych skrzyń automatycznych. To jest CVT, więc dość równo i sprawnie przyspiesza, ale od razu nieprzyjemnie wyje. Trzeba się nauczyć jeździć z tą skrzynią bo inaczej nie da się współpracować. Ja już ją polubiłem i zaczynam uważać, ze to bardzo dobry wynalazek. Dużym plusem jest dobra zrywność od samego początku.
Mitsubishi Outlander III