Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Outlander III (79) - Silnik

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Robert
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2015 2.2 DI-D 150KM 110kW
Zaraz po uruchomieniu słychać, że to diesel. Jednak trwa to chwilę. Nie jest on dla amatorów bardzo dynamicznej jazdy, ale jak na te gabaryty i ciężar w zupełności wystarcza. Zaskoczyło mnie jak sprawnie przyspiesza podczas wyprzedzania zarówno przy małych jak i autostradowych prędkościach. Nie wiem, dlaczego tak różnię się w ocenie spalania od innych internautów jak i od redaktorów przeprowadzających testy, ale moje obserwacje średniego...
3,0
~The_Eagel
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
"2.0TDI 140KM DSG" vs "2.2DID 150KM AT". Ogólnie, gdybym nie porównywał do Tiguana pewnie bym wyżej oceniał silnik, ale tak nie jest ;) Teoretycznie silnik japońskiego producenta powinien być lepszy, większa moc, większa pojemność, większy moment, ale tak nie jest :( Po roku jazdy muszę przyznać, że nadal mi brak mocy i ciszy w kabinie jaka miałem w VW, myślałem że się przyzwyczaję, ale niestety silnik za słaby. Bardzo...
4,0
~Macias
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Trudno powiedzieć coś więcej o silniku spalinowym, bo zasadniczo jest po to, żeby napędzać silniki elektryczne, pracuje w komfortowych warunkach gwarantujących mu długowieczność, nie jest wysilony (ok. 121 KM). Jego największą wadą jest to, że jak już musi wkroczyć mocniej do akcji to go słychać. Niestety nie jest to przyjemne doznanie, ale jak skrzynia CVT ustabilizuje obroty jest już całkiem znośnie. Dwa silniki elektryczne, które podają moc...
4,0
~Jarek7605
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Silnik wolnossący jednostka 2.0 bez turbo i udziwnień całkiem żwawy, daje radę z wyprzedzaniem nawet bez użycia manetek. Pracuje płynnie. Do systemu start & stop trzeba się przyzwyczaić. Można go przyciskiem wyłączyć, ale po włączeniu zapłonu wraca do automatycznej aktywacji. Daje 4 gwiazdki bo trochę więcej mocy by się przydało, może to spaczenie po 220 konnym Lexusie GS, ale to jest SUV, nie 1.3, nie 1.2 turbo tylko pełne wolnossące 2 litry !
5,0
~pik-gl
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Silnik jest ogromnym zaskoczeniem. Wersja benzynowa 2.0 150km nie jest może demonem mocy ale kultura pracy to coś pięknego. Na wolnych obrotach pracuje aksamitnie a w pełnym zakresie wkręca się równo i wystarczająco dynamicznie. Zwolennik diesla może narzekać a benzyniaków zadowoli. Dodatkowo możliwość zagazowania na sprawdzonych prostych instalacjach. Spalanie to petarda :). Podmiejska jazda do 90 to około 6.5l.
4,0
~Grzegorz
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Motor wystarczający do bezpiecznej jazdy i wyprzedzania nawet kilku aut. Doładowanie reaguje bardzo szybko, turbina załącza się poniżej 2000 obr, chyba nawet przy 1500. (porównuję z Touranem DSG który dostaje kopa dopiero tuż przed 3000 obr. - denerwujące). Nie ma problemów z przyspieszaniem pod stromą górę do sporych prędkości. Silnik uznaję za elastyczny. Trochę głośny zanim sie rozgrzeje.
5,0
~phev2017
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV Facelifting 2017 2.0 203KM 149kW
W wielu artykulach pojawia sie informacja: 2.0 L 121 KM jednostka benzynowa to malo jak na taka prawie dwutonowa mase. Doprawdy ? Auto ma dodatkowo dwa silniki elektryczne po 85 KM (oczywiscie mocy nie mozna laczyc) ale warto sie tym autem przejechac i zobaczyc jak to sie zbiera i jak przyjemnie sie tym wyprzedza. Oszacowane 203 KM to jak najbardziej realna moc. Super!
5,0
~Auto sympatyk
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Silnik 2.2D z Automatem pracuje bardzo kulturalnie. Szok wywołuje fakt że uruchomienie tego diesla nie powoduje wstrzasów. Sprawia wrażenie jakbyśmy w "benzynie siedzieli" . Naprawdę zaskakujący. Jak na tą pojemnoiść to moc nie jest wielka ale dla wielu i tak więcej niż kiedykolwiek mieli pod nogą. Auto jak na te gabaryty jest dosyć lekkie więc moc radzi sobie z pojazdem.
4,0
~AdamPera
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
W mieście to raczej muł, chyba że ktoś chciałby jeździć na 2-gim biegu żeby mieć dynamikę. W trasie powyżej 3 tys. obrotów fajnie się zbiera a powyżej 4 tys. bardzo fajnie. Szkoda, że nie ma 6-cio biegowej skrzyni bo by mniej palił. Trasa Dania - Polska na tempomacie 128km/h średnie spalanie 7,2 L przy 3 osobach i 7,5 L przy komplecie pasażerów + bagaże.
5,0
~karo
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Silnik daje możliwość spokojnej ekonomicznej jazdy jak również pozwala na odrobinę szaleństwa. Nie jest to jednostka doładowana a daje w pełnym zakresie obrotów równy przyrost obrotów. Po tym przebiegu nie widać żadnych pocących się elementów czy innych widocznych oznak na jakieś zużycie.
Mitsubishi Outlander III