Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Jarosław, 6 lat temu
Silnik 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 270 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Rewelacyjny napęd na cztery koła
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Auto ma bardzo dobre proporcje, pomimo upływu lat i wysypu SUV-ów na rynku ciągle atrakcyjny wygląd (jest ładniejszy od wielu obecnych modeli, w tym nowego Outlandera), dobry (patrz mocny) silnik, który radzi sobie z masą i gabarytami auta. Najważniejsze, że jest bezawaryjny - po ponad 270 tys km, poza regeneracją turbiny i wymianą części eksploatacyjnych nie wymagał żadnych napraw.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny, oszczędny, cichszy od niemieckich diesli i jak do tej pory bezawaryjny.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra - pomimo przejechanych kilometrów chodzi jak w dniu odbioru z salonu.
5,0
Układ jezdny
Najmocniejsza strona auta - prawdziwy napęd na 4 koła. W każdych trudniejszych warunkach drogowych sprawdza się idealnie. Daje duże poczucie panowania nad autem.
5,0
Karoseria
Bez zarzutu sprawują się blachy - poza lekkimi rysami wynikającymi z przejechanych kilometrów i automatycznych myjni wszystko jest ok. Brak korozji, parę odprysków po kamykach autostradowych nie naruszyło poważniej warstw lakieru. Na częściach plastikowych nie łuszczy się lakier. Środek nie nosi oznak nadmiernego zużycia. Odwrotnie - jest w takim stanie, że każdy by uwierzył, że auto ma połowę taki przebieg.
Komfort
5,0
Widoczność
Duży, wysoko się siedzi, bardzo duże lusterka i powierzchnie szyb, kamera cofania i czujniki parkowania - to wszystko powoduje, że widzi się wszystko i to z odpowiednim wyprzedzeniem oraz parkuje się jak małym autkiem miejskim.
5,0
Ergonomia
To też bardzo mocna strona auta - wszystko jest na swoim miejscu, obsługa intuicyjna - taka jak w każdym Japończyku. Do tego duże, pojemne schowki (w drzwiach przód i tył, przed pasażerem dwa), rozkładany podłokietnik z tyłu z dwoma uchwytami na napoje, przesuwany podłokietnik przedni, dzielona tylna klapa z rozkładaną ławeczką do siedzenia (max obciążenie 200 kg) , awaryjne dwa miejsca w bagażniku, szerokie siedzenia przednie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima jednostrefowa działa bardzo dobrze (chłodzi i grzeje), ale odejmuję punkty za brak nawiewów z tyłu. W rodzinnym SUV-ie powinny być, a jak jest siedmiomiejscowy to powinny być w 3 rzędach, by komfortowo się jechało wszystkim pasażerom.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu, z tyłu również, szczególnie w układzie 2 + 2, długie siedziska dobrze podpierają kolana, z tyłu kanapa rozkładana i przesuwana - łatwo dobrać pozycję dla siebie. 6 i 7 miejsce w postaci rozkładanej ławeczki trzeba traktować jako awaryjne nawet dla dzieci.
5,0
Wyciszenie
Jeżdżę spokojnie, na autostradzie raczej nie szybciej niż 150/h i przy tych prędkościach jest bardzo dobrze. Muzyka z rozbudowanego zestawu audio z subwooferem w bagażniku (montowany przez Mitsubishi w wyższych wersjach wyposażenia) brzmi bardzo dobrze i odpowiednio odcina pasażerów od wszelakich innych odgłosów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam znajomych z podobnymi autami innych marek. I tak - marki premium dużo droższe w utrzymaniu. Marki europejskie bardziej awaryjne (niestety, bo według mnie np. lepiej wyposażone w środku) co podnosi koszty utrzymania. Mnie utrzymanie Outlandera kosztuje tyle co mojego sąsiada utrzymanie Kii Sorento, więc uważam, że jest bardzo dobrze. Dość szybko zużywają się tarcze i klocki (zamienniki niemieckie są trwalsze) oraz opony.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobrze. Dziś auta tej klasy z podobnym wyposażeniem kosztują znacznie drożej ... szkoda ...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko korozja, a w konsekwencji wymiana, klaksonu - jest umiejscowiony z przodu i narażony na wodę. Biorąc pod uwagę wiek auta i przejechane kilometry uznaję to za nieistotną wpadkę producenta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Regeneracja turbiny to dla mnie rzecz normalna przy takim przebiegu.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
64,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II