Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Mirek, 7 lat temu
Silnik 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 285 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Mega mocny i sprawny napęd na 2 osie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : BRAK!!! Przy prawie 300 tys. przebiegu.
5,0
Całokształt
Robię tym autem ponad 55 tys km rocznie i ciągle go lubię :-) Myślę, że to mówi wszystko o przyjemności z jazdy, komforcie, wystarczającej mocy i bezusterkowości ... Hmmm ... Czy aby na pewno jest tak dobrze ...
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocy i momentu mu nie brakuje. DPF pomimo dużych autostradowych przebiegów jest wkurzający - lepiej się go po prostu pozbyć ;-) Ale kto dziś w czasach bzdurnych regulacji EU nie ma z tym kłopotów? Reszta na duży plus - relatywnie cichy, elastyczny, dobrze się zbiera na każdym biegu i 2 paczki pojedzie. A przy tym ON potrzebuje tyle co kombi klasy średniej co jest mega plusem tej konstrukcji.
5,0
Skrzynia biegów
Dobra, bezawaryjna (mam manuala), przyjemna w pracy i precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
4X4 i wszystko jasne. Miałem wcześniej Subaru Forestera III SAWD i mogę powiedzieć, że Mitsubishi ze swoim doświadczeniem wyposażyło Outlandera w bardzo wydajny napęd. Możliwość zablokowania napędu (do momentu przegrzania układu, a nie jak większość twierdzi do 50 km/h) powoduje mega sprawność, komfort i bezpieczeństwo. Testowałem Outlandera w tych samych warunkach co Forestera i wszędzie sobie poradził conajmniej tak dobrze jak Subaru. W kilku extremalnych sytuacjach okazał się ... lepszy :-)!!! (kopny śnieg w pozycji LOCK pokonał bez żadnego problemu; latem w głębokim błocie też wyjechał czego nikt z kumpli się nie spodziewał... :-))
Komfort
5,0
Widoczność
Tu akurat jest tak samo dobrze jak w Foresterze. Czyli bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
No i tu jest mega luksusowo, tzn. oprócz intuicyjnej obsługi schowków jest mnóstwo, kanapa wygodna, fotele szerokie i wszystko tam gdzie tego szukasz.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Do tej pory klima działa bardzo wydajnie, podobnie jak ogrzewanie. Nie wiem w 100%, ale podobno ten diesel ma dwie nagrzewnice ... by szybciej temperaturę zimą łapał.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zapakujesz żonę, dzieci, teściową i jeszcze będziesz miał miejsce na ... piwo po trasie :-) A i zapomniałem ... jeszcze mnóstwo niepotrzebnych tobołów też zabierzesz.
4,0
Wyciszenie
Gdyby nie system nagłośnienia auta dałbym 3 gwiazdki. A tak jak robi się głośno (a wierzcie, że powyżej 180 robi się głośno) audio gra i nic poza ACDC nie słychać :-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Prawie 300 tyś na liczniku i parę pierdół naprawiałem (uszczelnienie turbo po 200 tys., amorki po 200 tys., klakson po 120 tys., alternator wymieniony na gwarancji, ksenony komplet po 230 tys., ... a i pare kompletów opon poszło w między czasie ...) - budżetu vs przebieg w żaden sposób to nie naruszyło.
5,0
Stosunek jakość/cena
Suma plusów powyżej uzasadnionych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka było ale naprawdę to były pierdoły.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Nawet turbo nie padło w całości a jedynie uszczelnienie trzeba było wymienić. Korozji brak i nadwozia i podwozia. Nie ma co narzekać.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
64,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II