Silnik w sam raz do takiego samochodu. Do sprawnego poruszania sie wystarczą obroty do 2000, ale jak trzeba to jest spory zapas mocy. Szkoda że nie ma go z automatem
4,0
Skrzynia biegów
Mogłaby być troche elastyczniejsza
4,0
Układ jezdny
Rozsądne połączenie komfortu ze sztywnością, nie jest mistrzem szybkich zakretów, ale też nie do tego suv-y służą
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Bardzo mało przełaczników (4 pokrętła w tym 1 od napedu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu wiecej miejsca niz w klasie średniej.
4,0
Wyciszenie
Silnik wygłuszony przyzwoicie, przy ostrzejszej jezdzie słychac turbinę, bo jej silnik nie zagłusza. Na autostradzie do 140 w normie później kształ nadwozia robi swoje i szumy staja sie craz bardziej dokuczliwe
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 70-90 km/h poniżej 6 l. Autostrada 140 km/h - 9,5 l., miasto (krótkie trasy)9,0 - 9,5 l/100 km. Przy jeździe dynamicznej (częśtym wyprzedzaniu) nie do utrzymania ponizej 10 l/100 w mieście, a w trasie ponizej 8,0 l/100
3,0
Stosunek jakość/cena
za tę cenę mógłby mieć skórzana tapicerkę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 MIVEC DID 177KM 130kW
[l/100km]