Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 (111) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 55 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Mariogdy
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Za nowosci outo zachowywalo sie perfekcyjnie i przewidywalnie.Uklad napedowy 4x4 daje duze poczucie bezpieczenstwa w zakretach i przy szybszej jezdzie.Zdecydowanie polecam uzywanie AWD na codzien.Niejednokrotnie naped outka wyciagnal mnie z opresji.Przydatny 50/50 lock.Radzi sobie nawet na plazy...Lecz po zbytnim obciazeniu staje sie juz malo efektywny.Przelacza automatycznie na AWD.Zawieszenie trwale ,przy 120 tkm daly o sobie znac gumy...
4,0
~Jarosław 69
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Tył fabrycznie siedział na pusto (to minus - głównie wizualny) . W tylne sprężyny włożone stożkowe sprężyny wzmacniające zakres pełnego obciążenia bez wpływu na komfort jazdy (produkt niemiecki z atestem ca. 150 Eryka) Polecam zgłębienie tematu na forum Mitsumaniaki. Po montażu niewyczuwalne zmiany w komforcie pracy tyłu. Rozwiązanie bardzo przydatne przy załadowanym albo z przyczepą. Generalnie autko dość twarde ale to nie C5 ....
4,0
~arturk
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Auto prowadzi się dobrze. Mam porównanie do Forda więc mogło być trochę lepiej, ale to duży samochód i porównanie może być mylące. Trwałość na przyzwoitym poziomie, odradzam przedwczesną wymianę elementów metalowo-gumowych, te z pierwszego montażu bardzo długo wytrzymują natomiast zamienniki się sypią. Oryginały w serwisie są kosmicznie drogie. Zawieszenie w poprzednim naprawiałem po 150 kkm a jeżdżę trochę w terenie.
5,0
~Simon
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Auto jest nastawione na komfort, miękkie, bardzo dobrze tłumi nierówności, zawieszenie jest trwałe. Wspomaganie mechanicznie, a nie elektryczne. Ma to swoje wady jak i zalety. Na pewno nie jest tak precyzyjne i stabilne jak w elektrycznym. Myślę, że jeżeli chodzi o trwałość to nie ma sobie równych. Po za asfaltem bardzo dobrze sobie radzi. Polecam opony 16 bardzo dobry kompromis miedzy wygodą, a bezpieczeństwem.
4,0
~japoniec
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Auto ma dość miękkie zawieszenie ..jeżdze po fatalnych drogach i to mi akurat pasuje. Na autostrady i ciasne zakręty nie ma szans z BMW. Za to jest trwałe co najważniejsze i nie miałem do tej pory problemów . Outek ma słabe hamulce, które dośc szybko się zużywają. Oryginalne tarcze starczyły na 100 tkm a są niezmiernie drogie. Na szczęście można w dobrych pieniądzach znaleźć dobre zamienniki .
5,0
~Kazik vendeval@wp.pl
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Ta płyte podłogowa kupili francuzi do c-croserow i peugeota 4007 oraz jankesi do jeep patriota i compasa. nie trzeba tlumaczyc czemu kupili ja od japoncow. Polaczenie kompromisu miedzy miekkim zawieszeniem jak w x-trailu(człowiek nie czuje drogi prawie jak na latającym dywanie a evo ix ktorym jezdzac dostalem bólów kregosłupa na leżaącym policjancie) naprawde udany kompromis jest akurat na polskie drogi.
4,0
~Marta
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Wszystko ok, ale raz w roku trzeba wszystko przejrzeć. Wymieniać na bieżąco elementy ulegające wyrobieniu przez codzienną eksploatację. Jeśli się tego pilnowało to samochód śmigał czy to po autostradzie czy po szutrowych wertepach. Ogromnym plusem jest możliwość włączenia napędu na 4 koła (4H lub 4L). Wtedy żadne zaspy czy głębokie błoto nie są straszne.
5,0
~jmp1
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Jedzie jak po szynach(4wd).Nie próbowałem w terenie bo jeszcze mi żal lakieru(do pierwszej rysy)ale już wiem że kupić muszę zimowe opony.Nie będzie to w terenie UAZ ale na rogaczyka po polnych drogach zapoluję.Skoro dają radę Rav 4,Grand Vitara,Jimny,Rocsta,Sportage a nawet Fiat 126p,to i Outlander poradzi sobie na swych 18-tkach.
3,0
~Krzysztof
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Układ jezdny na zadowalającym poziomie, ale nie wiem do czego może służyć takie zestrojenie. Zbyt sztywny na komfort, zbyt niestabilny do szybkiej jazdy. Myślałem że jak kupię taką \"miejską terenówkę\" to będzie chociaż dobrze pochłaniał dziury, niestety komfort na wybojach na poziomie skrzyniowego Żuka. Podwyższam ocenę za 4x4
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~mysza
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Dosyć długi samochód ale z bardzo dobrym skrętem i świetnym wspomaganiem układu kierowniczego . Kwestia wprawy i żadne miejskie manery nie są straszne. Rewelacyjnie trzyma się drogi. Napęd 4x4 dobrze sprawuje się na bocznych rozmoczonych polnych drogach, idzie też dobrze po śniegu oczywiście bez przesady nie w głęgokim po kolana.
Mitsubishi Outlander II