Zawieszenie
: Zakręty można pokonywać bezstresowo z dużym zapasem bezpieczeństwa.
5,0
Całokształt
Jeżeli tak dalej będzie to następny też będzie Outlander,tylko w bogatszym wyposażeniem Instyle
Wrażenia
4,0
Silnik
Znany i sprawdzony silnik WV.Bardzo dobrze wyciszony.Moc wystarczająca do spokojnej jazdy ale gdy trzeba wyprzedzać to bez stresu.Ma kopa!!!
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna,biegi odnajduje się intuicyjnie.Szkoda że nie ma w ofercie Automatu???
5,0
Układ jezdny
Jego żywioł to górska kręta droga.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka boczne i dość duża szyba tylna.Nie ma problemu z cofaniem.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.Łatwa obsługa komputera.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Automatyczna klima działa bardzo dyskretnie
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy tankowaniu wybacza mu się ten trochę nie nowoczesny motor.Przy włączonej klimie na dystansie 500km,spalił 6,5 litra ON.Szybkość dochodziła do 150 km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jakie usterki???
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]