Inne
: wygodnie się siedzi i wsiada do samochodu, bardzo dobrze się widzi. Auto, mimo 140KM jest dynamiczne do 120-140km/h. Można bez problemu wyprzedzać
5,0
Całokształt
To nie jest limuzyna, ale przejeździlem tym samochodem pół Europy bez żadnej awarii. Do dziś auto trzyma się bez problemów. Solidny samochód, który był jeszcze obliczony na wiecej lat niż dzisiejsze auta.
Wrażenia
4,0
Silnik
Diesel - silnik jest głośny do czsasu aż się nie nagrzeje, potem jest lepiej, ale to nie limuzyna.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Dobrze spisuje się w trudnych warunkach - na śniegu, na złej drodze, zachaczenie pobocza nie jest dramatem przy włączonym napędzie na 4 koła. Jazda po śniegu, w górach jest dużo przyjemniejsza niż niżej zawieszonym samochodem z napędem na 2 koła
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca. 3 rząd siedzeń - woziłem tam male dzieci w fotelikach w trasy 500-600km. Dla dorosłych mało miejsca- można przejechać do miasta czy 10-20km
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140-150km/h robi się głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis w Mitsubishi nie jest tani. Zaleta jest taka, że auto się nie psuje - więc koszty nie są wysokie. Przez cały okres użytkownania udało się im w serwisie znaleźć tylko części eksploatacyjne
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnej usterki przez 12 lat!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnej usterki przez 12 lat!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]