Awarie silnika i "gęste" niskie biegi. Poza tym brak większych zastrzeżeń.
Wrażenia
4,0
Silnik
Co 100 000 km pada zawór gaszenia. Koszt w serwisie wyliczono mi na 6k, w VW (to ich silnik) 3,5k. Ostatecznie kupiłem w internecie zamiennik za 700zł i brat wymienił mi za free. Niezbędny był komputer do wykasowania błędu. To najpoważniejsza usterka silnika (jedyna poważna).
3,0
Skrzynia biegów
Przy małych prędkościach, np. w mieście wymaga bardzo częstej zmiany biegów. Jazda w korku to katorga. Za to na trasie ma niesamowite przyspieszenie właściwie przy każdej prędkości. Wyprzedzanie nie stanowi najmniejszego problemu.
4,0
Układ jezdny
Zdecydowanie lepiej prowadzi się z załączonym 4x4 niż przy przednim napędzie.
Komfort
4,0
Widoczność
To duży samochód więc doskonale być nie może, ale nie mam zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Nic mi więcej nie potrzeba.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic mi więcej nie potrzeba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nic mi więcej nie potrzeba.
4,0
Wyciszenie
To diesel więc doskonale nie będzie. Miałem problem z uszczelką drzwi kierowcy: hałasowała powyżej 90km/h. Po wymianie (ASO - ok. 800zł) brak problemu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wysoki samochód sporo pali. Serwis - koszty w normie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie kupowałem nówki, ale 3-letnie poleasingowe. Za
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Właściwie brak drobnych usterek. Konieczna była tylko wymiana żarówki oświetlenia wewnątrz pojazdu - przez 3 lata!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawór gaszenia w silniku VW! Strasznie droga naprawa w ASO. Całe szczęście, że mam inne możliwości.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]