Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

olinso, 10 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Czy to dobre auto? To wszystko zależy jakiego auta szukamy. Ja szukałem przestronnego SUVa z właściwościami auta terenowego (ale nie paliwożernej topornej terenówki) w rozsądnych pieniądzach, o rozsądnych kosztach utrzymania i jestem naprawdę zadowolony. Oczywiście auto to nie jest wolne od wad, ale przecież nie ma aut idealnych. Jeżdżę autami i motocyklami ponad 20lat, a motoryzacją interesuje się jeszcze dłużej i sadze ze mam pewne pojęcie w tym temacie. Przejechałem tym autem 160 tys. km (ma obecnie 230tys km), niedawno 2gi raz wymieniałem rozrząd i powiem szczerze, że poza wymianą części eksploatacyjnych to nie miałem żadnych poważnych awarii. Może wynika to z faktu, że wiem czym jeżdżę i właściwie to obsługuje. Słyszałem legendy o pękających głowicach, sypiących się pompowtryskiwaczach, kołach dwumasowych i innych rzeczach i zastanawiam się o co chodzi. Sądzę, że jest to jednak kwestia sposobu eksploatacji. Spora część takich silników jest czipowana i ma podniesioną moc do 170 KM. Ja się tylko zastanawiam w jakim celu? Chcesz szybkiego SUVa, kup sobie Mazdę CX7 260KM i szalej, tylko nie narzekaj że pali jak smok i że w terenie to padaczka. Jeżeli to auto miało by mieć 170KM to by miało. Efekty są takie, że przeciążone silniki się sypią. To auto może nie jest demonem prędkości i przy pewnych obrotach bywa głośne, ale ma też mnóstwo zalet, napęd, trakcja, przestronność/pojemność, komfort, bezpieczeństwo, jest ekonomiczne i można by jeszcze sporo wymienić. Silnik Volkswagena jest popularny i w przypadku awarii fachowców nie brakuje i ceny części nie przerażają. Uważam, że wystarczy regularnie wymieniać olej, dolewać pomiędzy wymianami (kontrolować na bagnecie co kilka tysięcy! Nie czekać, aż zapali się kontrolka! Uwaga olej musi być odpowiedni !) , lać porządne paliwo, a nie jakąś gnojówkę i nie ścigać się na ? mili, a myślę, że auto będzie dobrze służyć. W mojej opinii, w gamie używanych SUV, nie ma drugiego takiego auta, które dawało by tak wiele za tak niewielkie pieniądze. Polecam. p.s. Bynajmniej nie jestem dealerem Mitsubishi :) ani innej marki?
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II