Inne
: mega pakowny samochów dla max 5 osób, 7 osób to fikcja , no chyba że przejazd do 10 kilometrów, inaczej nic już nie zabierzecie.
3,0
Całokształt
na początku nie było źle, ale obecnie kiepsko, zawieszenie leci , hamulce lecą.już nie kupiłbym tego auta
Wrażenia
3,0
Silnik
głośny ...bardzo głośny po trasie 1600 km , można zwariować
3,0
Skrzynia biegów
zbyt krótkie przełożenia mimo 6 biegów
4,0
Układ jezdny
ujdzie jak na tak ciężkie auto
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra , zarówno przód jak i tył
4,0
Ergonomia
podłokietnik wypada słabo
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
słabe pole manewru z ustawieniami, albo za mocno albo za słabo.
w automacie klima nw 90% dmucha na maxa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez uwag
1,0
Wyciszenie
bardzo głośno w środku, z czasem zaczyna to strasznie przeszkadzać, szczególnie na długich przelotach po autostradach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie 8,5 przy zaczipowanym silniku (chip w ASO)
mega słabe hamulce, przy tym przebiegu wymiana klocków 3 razy , tarcze obecnie do wymiany...
przeglądy w cenie umiarkowane , bywało gorzej
3,0
Stosunek jakość/cena
powinien kosztować max 80-90tysi w wersji intense.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po montażu haka nie działają czujniki parkowania, ASO twierdzi że to kwestia regulacji , a mimo to nie potrafią zrobić, plastiki wnętrza...porażka na całej linii, strasznie się \"rysują\" i to przy byle dotknięciu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sam rozładowuje aku , tak 3-4 razy do roku, ASO nie wie co to jest.objawia się to samoczynnym zapalaniem ksenonów.awaria dmuchawy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]