Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Andrex, 13 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 32 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Mamy działkę w górach ze stromym podjazdem, kupiłem łańcuchy ale jeszcze nie były potrzebne ( być może to zasługa moich zimówek Dunlop Grandtek SJ6 )
4,0
Całokształt
Szczerze polecam ten samochód osobom, które przesiadają się z samochodów klasy średniej i potrzebują czasem zjechać z asfaltu aby dojechać na biwak lub kemping. Również zimą zaspy nie są straszne, a auto z uwagi na swój napęd bezpiecznie przyśpiesza. Duże i wygodne wnętrze, super ławeczka ułatwia zmianę butów na narty :)
Wrażenia
3,0
Silnik
Jeżdżę na paliwach Diesel V-Power lub BP Ultimate i wtedy jest dobrze. Przy zwykłym ON przeciętnie, ale dynamika wystarczająca.
4,0
Skrzynia biegów
Gdyby jedynka i wsteczny miały krótsze przełożenie byłoby doskonale bo łatwiej byłoby manewrować lub ruszać pod górkę ( zwłaszcza poza asfaltem ).
4,0
Układ jezdny
Nie ma czego się czepiać, to jest pełnowymiarowy SUV za cenę Crossovera.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka i spore przeszklenie nadwozia. Widać obrys maski bo nadwozie jest kanciaste.
4,0
Ergonomia
Jest OK.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ocenę obniża dosyć proste ( i mało precyzyjne ) sterowanie klimatyzacji, podnosi to że zimą zamontowane są grzałki elektryczne które powodują szybsze nagrzewanie wnętrza. Natomiast ten fakt oraz filtr DPF w wydechu przekreśla używanie tego auta zimą wyłącznie na któtkich odcinkach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kto ma ten wie :)
3,0
Wyciszenie
Tu zdania są różne, jeśli ktoś potrzebuje podróżować po autostradach z prędkością ponad 130 km/h i wymaga ciszy to się zawiedzie. Trochę szkoda bo Outlander prowadzi się świetnie nawet przy 160 km/h. Ale to nie ścigacz tylko auto rodzinne i jadąc ekonomicznie 120 km/h jest OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa na poziomie rodzinnych kombi a to jednak SUV. Auto ma sporą masę i trzeba umiejętnie to wykorzystać. Wówczas i mniej spalisz i dłużej pojeździsz na klockach ( nawet 50000 km ). Cena małego przeglądu w ASO od 500 zł + olej ( można przywieźć własny ). Silnik 2.0 DID jest popularny i serwis można wykonać poza ASO.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nowy samochód kupiłem w podstawoej wersji INVITE za niewiele ponad 90000 PLN czyli za cenę rodzinnego kombi z takim samym silnikiem. Auto to jest krytykowane głównie przez tych którzy kupili drożej bo za wersję 7-osobową ( dodatkowa kanapa rozkładana w bagażniku ) trzeba było dać ponad 120000 ( w roku 2008 ).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeden raz wyskoczyła wtyczka sterowania elektryką szyb, ale było to po jej demontażu ( wymiana urwanego w czasie kolizji lusterka ).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic mi się na szczęście nie przydarzyło.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II