Trudno polemizować co za cenę 120 tysi można wybrac, nie jest to najgorsze rozwiązanie
Wrażenia
3,0
Silnik
Troszkę klekocze jak sie jezdzi po mieście, na trasie nie ma problemu, fajnie mruczy przy wciśnięciu gazu, może się to nawet podobać
4,0
Skrzynia biegów
Cięzko wchodzi wsteczny, reszta jest OK
4,0
Układ jezdny
Bez uwag, jak osobowy zdecydowanie.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność OK. trochę szerokie słupki, ale bez tragedii.
4,0
Ergonomia
Według mnie jest nieźle,
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
No i tu problem ten psudoklimatronik nie działa - mocno grzeje nie potrafie go ustawić neutralnie, nie wiem może spytam kiedyś w serwisie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę brakuje miejsca na CB, a i ponoć kłamią w folderach co możliwe odnośnie pojemności bagażnika
4,0
Wyciszenie
No nie jest źle, do 120 na 6 biegu komfortowo
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spokojna jazda i spala poniżej 6 litrów
3,0
Stosunek jakość/cena
Widać niedoróbki i oszczędności ale w którym tej klasy tego nie ma? Chyba bym go nie kupił ponownie ale co wybrać? GV ma mały bagażnik i dla trąci myszką - automat 4 biegowy - słabo, diesel do bani, dobrze ze mają juz 2.4 benzynę bo 2.0 to ponoć padaka. Kia sorento wchodzi w grę zwłaszcza z 2.2 dieslem 200 PS i 6 stopniowy automat ale to inna kategoria cenowa. Ogólnie w RP słabo w USA to bym wiedział co wziąć - 4-runnera !!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dopiero 4 tysie więc działa
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dopiero 4 tysie więc działa
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]