Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Pedros, 14 lat temu
Silnik 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 6 tys. km
Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,31
22% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : proponuję sprawdzić auto np. na łące po obfitych opadach, wtedy czuje się do czego to auto jest zdolne...
4,0
Całokształt
Jak ktoś szuka auto do codziennej jazdy i chce przy tym wyskoczyć od czasu do czasu z rodziną za miasto to OUTLANDER jest dobrym wyborem. Rozczarowuje mocno silnik, materiały i komfort. Rekompensuje to przestrzeń, wszechstronność i układ 4x4. Spośród aut które testowałem: Tiguan, CX-7, Grand Vitara, Forester to Mitsu był w mojej opinii rozsądnym wyborem.
Wrażenia
3,0
Silnik
Jeździłem wieloma samochodami z silnikami diesla i benzynowymi. Jak ktoś jeździł VW transporterem czy Fordem Transitem to tu jest podobnie. 2.0TDI to niestety silnik z lat minionej dekady. Elastyczność przeciętna - jakoś jedzie. Głośność Jelcza, trzeba się pilnować żeby nie zgasł przy wolniejszych obrotach.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ma długie skoki. Przełączanie biegów pasuje do charakteru auta, ale można się jakoś przyzwyczaić.
4,0
Układ jezdny
Jak na SUVa trzeba przyznać, że całkiem nieźle! Jest umiarkowanie zestrojony, nie twardy ale też i nie za miękki (czuć przejeżdzanie po dziurach co można uznać za dyskomfort).
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu OK, choć przy parkowaniu nie widać dobrze granicy samochodu. Fajne duże lusterka. Do tyłu proponuję zaopatrzyć się w czujniki i kamerę cofania, jak jest navi.
4,0
Ergonomia
Generalnie OK, choć czynność włączania kierunkowskazów spotyka się z oporem dźwigni przypominającej Ładę. Brak jest tu subtelności elementów sterujących. Brak schowka na okulary, za to fajny schowek chłodzący z klimy. Pomimo braku regulacji ledźwi siedzenia wygodne, mają bardzo słabe trzymanie boczne.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu daję wielki minus. Jeżdzę tym autem już 5 miesięcy i jescze nie mogę znaleźć sobie odpowiednich ustawień. Albo za bardzo wieje zimnem, albo jest za ciepło. Brak jest klimatyzacji dwustrefowej, co jest powodem częstych kłótni z żoną. Nietstey brak jest też czujnika nasłonecznienia, przez co jak staniemy w pełnym słońcu to auto chłodzi tak samo jak w cieniu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dlatego wybrałem to auto i tylko dlatego. Pod tym kątem nikt nie będzie narzekał...no może kierowcy przydała by się regulacja lędźwiowa, której nawet w najdroższej wersji nie ma.
2,0
Wyciszenie
Jest to auto do jazdy w okolicach 100-110km/h. Potem przeistaczasz się z kierowcy SUVa klasy średniej w kierowcę dostawczego Forda Transita. Masakra ! Jak testowałem to auto po raz pierwszy, to miałem wrażenie że ktoś otworzył okno podczas jazdy. Z drugiej strony trzeba pamiętać - to SUV: spore opony, duże lusterka i bryła, silnik na pompowtryskiwaczach niestety dopełnia wszystkiemu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co spalanie spore 12l miasto, ok 8l trasa. Przy jeździe 140 autostradą niewielki wzrost do 8,5l. Polecam jazdę na tempomacie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem auto w najwyższej wersji. Jakość materiałów w skali 5pkt. oceniam na 4- (z dużym minusem). Nie polecam skórzanej tapicerki, lepiej sobie obszyć. Generalnie auto nie tanie, płaci się głównie za 4x4. Gdyby nie chore przepisy kupiłbym auto z silnikiem PSA.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jescze nie wiem, choć sporo rzeczy trzeszczy już mocniej niż w moim poprzednim aucie po 3 latach użytkowania.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nic.Wydaje się, że najsłabszą stroną będzie silnik VW, reszta to przecież Japan made in Holland.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Outlander II 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mitsubishi Outlander II